wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Aansluitend op mijn led koplampen het stelwieltje van de lamphoogte eruit gehaald en via de dealer een kapje besteld. Erg grote upgrade al zeg ik het zelf:

1614265991875.png

Want zo'n wieltje die niet werkt, daar kan ik niet tegen... o_O
Gisteren 2 verschillende VW dealers in de regio gebeld, beide gaven aan dat deze kapjes niet in 041 gemaakt worden..
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Vreemd..
Dit onderdeelnummer kreeg ik ook van @BlackDiesel, en is precies het nummer wat ik doorgegeven had aan de VW dealer. :confused:
Er moeten 2 spaties tussen de 2 nummers,

943A[SPATIE][SPATIE]041.

duurde bij mijnook aardig lang voor die vent hem kon vinden, bleken er 2 spaties tussen te zitten. Mooie is als hij het eerste onderdeelnummer in zou typen in een bepaald systeem zouden ze allemaal naar voren moeten komen.

Tevens moet hij ook NIET op kenteken zoeken, aangezien dit onderdeel nooit is gebruikt in jouw auto, met jouw optie-setup.
 
Polo  6c  Verkocht 
Aansluitend op mijn led koplampen het stelwieltje van de lamphoogte eruit gehaald en via de dealer een kapje besteld. Erg grote upgrade al zeg ik het zelf:

1614265991875.png

Want zo'n wieltje die niet werkt, daar kan ik niet tegen... o_O
Moet ook van de APK. Als dat wieltje er zit moet hij werken. Je bent nu nogsteeds niet 100% APK waardig want je DRL dimt niet bij dimlicht. Erg verblindend in het donker, ga maar eens voor je DRL staan als die brand in het donker
 
Polo  6c  Verkocht 
Als je er niet uit komt kan ik r wel eentje voor je bestellen en opsturen
Ik heb er nu 1 besteld, ga kijken of ik hem zelf zwart kan spuiten. Mocht dat niet mooi uitpakken hoor je van me !
Er moeten 2 spaties tussen de 2 nummers,

943A[SPATIE][SPATIE]041.

duurde bij mijnook aardig lang voor die vent hem kon vinden, bleken er 2 spaties tussen te zitten. Mooie is als hij het eerste onderdeelnummer in zou typen in een bepaald systeem zouden ze allemaal naar voren moeten komen.

Tevens moet hij ook NIET op kenteken zoeken, aangezien dit onderdeel nooit is gebruikt in jouw auto, met jouw optie-setup.
Beetje krom dat zoeksysteem :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Moet ook van de APK. Als dat wieltje er zit moet hij werken. Je bent nu nogsteeds niet 100% APK waardig want je DRL dimt niet bij dimlicht. Erg verblindend in het donker, ga maar eens voor je DRL staan als die brand in het donker
Ah okay, dat laatste wist ik niet. Valt zoiets niet te coderen zodat de drl in de led-koplamp wat minder fel brandt?

Ik had de mijne online via het onderdelen gedeelte van de dealer besteld en dit was eigenlijk binnen één mailtje geregeld
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Je mag van een beetje magazijn medewerker toch wel verwachten dat ze weten hoe de catalogus werkt
Net nog even de dealer gebeld en even nagevraagd, de magazijn medewerker heeft de 041 variant besteld en wordt waarschijnlijk gewoon in het zwart geleverd.. De magazijnmedewerker heeft het verkeerd uitgelegd.
Ben benieuwd :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Net nog even de dealer gebeld en even nagevraagd, de magazijn medewerker heeft de 041 variant besteld en wordt waarschijnlijk gewoon in het zwart geleverd.. De magazijnmedewerker heeft het verkeerd uitgelegd.
Ben benieuwd :rolleyes:
Lol ik stond daar serieus tien minuten te duscussiëren om uiteindelijk gelijk te krijgen... pas toen ik op m'n telefoon zocht in de catalogus en het tevoorschijn haalde kon hij hem ineens wel vinden, alsof ze je niet willen helpen ofzo. arrogant kunnen ze ook zijn daar...
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Jorie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!