wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag bij BOB geweest. In mijn ogen de enige goede 'niet hele erge krasstraat' haha. Beste programma genomen incl. bodemreiniging, was wel nodig.
Daarna de velgen weer eens goed gepoetst, was even geleden en dat is te zien ook... Die hebben wel wat te lijden gehad van de sneeuw en al het zout helaas, blijven toch replica's. Wel balen natuurlijk.

Zal morgen even een foto maken, anders is niet echt gebeurd natuurlijkStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik vind die BOB hier vlakbij (Velserbroek) echt ruk. Maakt slecht schoon in de hoekjes etc.
Carwashplus in Haarlem (bij Ikea) is wel echt goed!!
Die locaties ken ik niet. De locatie in Rotterdam Zuid vind ik ook verschrikkelijk, maar Rotterdam Ijsselmonde is een nieuwere locatie, kortgeleden pas geopend. Zachtere doeken, helemaal overdekt zodat je achteraf zelf nog je ding kan doen etc. Tot nu toe heel tevreden over
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Even smakelijk mezelf vermaakt met een filmpje wat op dumpert net verscheen :smile:

Iemand van hier?? :cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N
Even smakelijk mezelf vermaakt met een filmpje wat op dumpert net verscheen :smile:

Iemand van hier?? :cool:
Zo te zien is dat tygo in een leenauto
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Niet vandaag maar afgelopen zaterdag de homokineten van de linker aandrijfas vervangen. De cv joint van de wielzijde was opzich nog goed maar aangezien ik er toch één had liggen heb ik ze gelijk allebij gedaan. De homokineet van de versnellingsbak zijde gaan zelfde kapot en vond het opsporen van het probleem daarom ook lastig. Het probleem was dat initieel bij het sturen er een kloppend hard tikkend geluid uit het linker onderstel kwam. Dan ga je zoeken bij de draagarmrubbers, fusee kogel, toplager schokbreker en stabistangen. Dit allemaal toen de diepvries kou op komst was. Het klinkt alsof er met een hamer op de aandrijfas geslagen word. Op een gegeven moment hoor je het geluid ook als je rechtuit rijd alleen is dat minder heftig dan tijdens het sturen. Het is echter makkelijk te verifiëren namelijk door bijv in de bocht als je het geluid hoor de koppeling in te trappen. Dan verdwijnt het geluid en weet je bijna 100 % dat je bij de aandrijf ass moet zijn. Weer een ervaring rijker. Kleine detail dat mijn polo nu 459 400 op de teller heeft staan. Vandaar dat de homokineet bakzijde het niet meer trok. De wielzijdes heb ik zo onderhand al 4 keer vervangen.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 2012 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!