wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag mijn aliexpress nep-lederen armsteun deksel klep ding ontvangen, de originele stoffe deksel klep ding was kapot en had vlekken. Best aardige kwaliteit voor 8 euro en gratis verzending. Ziet er nog best redelijk uit ook vind ik. @FFA was op aanraden van

Vandaag mijn aliexpress nep-lederen armsteun deksel klep ding ontvangen, de originele stoffe deksel klep ding was kapot en had vlekken. Best aardige kwaliteit voor 8 euro en gratis verzending. Ziet er nog best redelijk uit ook vind ik. @FFA was op aanraden van jou toch?
Heb je een link?
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 90pk 
Minimeet gehouden met @Jay511 en een onderdeel terug gekregen die een jaar in de uitleen was :mrgreen:. Alles met 1,5m afstand en netjes mondkapjes voor, alleen een foto vergeten te maken bedenk ik me opeens :eek:
Helemaal vergeten, had wel grappig geweest! Ja, dat corona gaat voor altijd duren en je moet 'em toch ooit terughebben! Thanks nogmaals ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Polo weer gewassen en gewaxed.

Tijdje terug had ik het over vreemde krassen bij het dak van de auto in een apart topic geloof ik. er werd gespeculeerd zoals een kat op het dak, ikzelf met een knoop van mijn jas bij het wassen, maar nu weet ik wat het is.. het is de stofzuigerslang bij de carwash. Deze kun je naar de andere kant van de auto toebrengen, maar daarbij komt ie soms tegen het dak aan of 'schuurt' ie hierover heen. Die ribbels op de slang (zoals bij een normale stofzuigerslang) zitten nu afgedrukt op de lak.

Geen stofzuigen bij de carwash meer voor mij
 

Bijlagen

  • 20210319_130053.jpg
    20210319_130053.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 52
  • 20210319_130046.jpg
    20210319_130046.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 44
  • 20210319_130022.jpg
    20210319_130022.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 51
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Auto ff omkeren nadat je 1 kant klaar hebt Stick Out Tongue Ik leg zelf de slang door de auto heen en loop om naar de andere kant, om daar verder te gaan :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!