wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

airco bijvullen
Lekt 'ie niet als je hem nu moet bijvullen? Dat doe de mijne namelijk wel... Ik ga de leidingen in de motorruimte moeten vervangen...

1 van de ledjes in m'n derde remlicht is kapot maar dat laat ik nog even zitten.
Same here. Zijn het bij jou ledjes? Bij mij zijn het hele kleine gloeipeertjes. Ik heb van ome Ali wel vergelijkbare LED peertjes maar ik moet nog even kijken of ik die überhaupt ga installeren. Enige reden dat ik dat zou doen is omdat al mijn verlichting achter (dus ook remlichten) LED zijn, en het langzame fade-in en fade-out van ouderwetse lampjes mij irriteert i.c.m. LED's voor de rest van de verlichting Stick Out Tongue
 
Je hebt mij nergens horen zeggen dat mijn scherm er luxe uit ziet. Ik vroeg ook nergens om jouw mening, en die kreeg ik toch, maar goed ;) Je komt in ieder geval wel als een arrogante kwal over, aangenaam!
Als je iemands mening niet kan accepteren moet je stoppen met berichten posten maatje :sleeping:
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield en MaartenAW
Als je iemands mening niet kan accepteren moet je stoppen met berichten posten maatje :sleeping:
Dat hoeft niet direct wat mij betreft; wat wel goed zou zijn is om te stoppen met zo heftig, persoonlijk en onaardig te reageren. Ook al staat een reactie je om wat voor reden ook niet aan. Nergens voor nodig en het leidt alleen maar tot escalatie en verpesting van de sfeer
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze en MHPolo
Lekt 'ie niet als je hem nu moet bijvullen?
Nee, bij mij is ie gewoon al jaren niet meer gevuld denk ik. Aangezien ook het brandstoffilter een klerezooi was, verbaast het me ook niet dat de vorige eigenaar dat uitstelde.

Remlichten zijn bij mij inderdaad al wel ledjes. Ik laat het vervangen voor nu zitten, zie m'n eigen remlicht toch bijna niet Stick Out Tongue.

Enige punt zijn nu de banden. Ik kom net thuis en zit te kijken, wat ziet die shit er raar uit man. Kijk ik dichterbij, zijn die wangen veel breder. Beschermd de velg wel, maar ik vind dit kapot lelijk. Zeker omdat achter nog de oude zitten. Foto's ter vergelijking. Ik weet niet of de standaard Continental zo zijn als de Vredestein, (brede wang) maar ik vind dit echt heel kut. Morgen dus maar kijken of ze het nog om willen draaien voor normaal geld. In principe rij ik er maar veertig kilometer op. Anders zoek ik de bandenboer op want hier ga ik niet mee rijden.IMG_20210323_174011.jpgIMG_20210323_174016.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Ik vind die beschermrand weer heel fijn en mooier.
Ik zal dus altijd kiezen voor een beschermrand.
Ik kan begrijpen dat je het fijn vindt, maar ik vind het lelijk. Het doet mij teveel af aan het sportieve karakter van de GTI. Voor mijn auto wil ik gewoon looks > functionaliteit. Onderzoek op de site van Vredestein geeft ook aan dat ze de 205/40 ultrac Satin als standaard hebben, en ik heb de gewone ultrac gekregen. Deze is stiller en zuiniger, maar dat boeit me niet. Het is niet de band die erop hoort. Morgen maar terug naar de garage, benieuwd wat ze zeggen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Je hebt mij nergens horen zeggen dat mijn scherm er luxe uit ziet. Ik vroeg ook nergens om jouw mening, en die kreeg ik toch, maar goed ;) Je komt in ieder geval wel als een arrogante kwal over, aangenaam!
Waarom ontwijk je steeds mijn vraag :grinning::grinning: Gevoelig onderwerp?
That makes two of us, aangenaam mede arrogante kwal :grinning:
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik kan begrijpen dat je het fijn vindt, maar ik vind het lelijk. Het doet mij teveel af aan het sportieve karakter van de GTI. Voor mijn auto wil ik gewoon looks > functionaliteit. Onderzoek op de site van Vredestein geeft ook aan dat ze de 205/40 ultrac Satin als standaard hebben, en ik heb de gewone ultrac gekregen. Deze is stiller en zuiniger, maar dat boeit me niet. Het is niet de band die erop hoort. Morgen maar terug naar de garage, benieuwd wat ze zeggen.
Ik vind zo een velgrand juist fijn! En sportiever ogen.
Ik heb ook sinds maandag nieuwe banden, vredestein ultrac satin deze heeft ook een velg rand beschermer.
Ik denk ook dan 9/10 banden in deze maat een velg rand beschermer hebben, dit is bijna standaard op deze maat.

Ik geef je weinig kans op nieuwe banden..
 
Toplagers komen via powerflex.nl
De veerrubbers via vagshop.nl

Ik ben er wel tevreden over stuurt wel lekker strak.
Maar mijn toplagers blijven wat kraken, met wat vet is het enkele dagen weg maar het komt vanzelf weer terug.
Moet er ooit nog eens meer aandacht aan besteden, maar ik heb geen zin om alles weer open te maken.
De toplagers, zijn dat de Rear Beam Mounting Bush, 69mm? De veerrubbers heb ik niet kunnen vinden op de website van vagshop. Kun je me daarbij helpen, misschien onderdeelnummers?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob en MaartenAW
Ik vind zo een velgrand juist fijn! En sportiever ogen.
Ik heb ook sinds maandag nieuwe banden, vredestein ultrac satin deze heeft ook een velg rand beschermer.
Ik denk ook dan 9/10 banden in deze maat een velg rand beschermer hebben, dit is bijna standaard op deze maat.

Ik geef je weinig kans op nieuwe banden..
Welke maat hebben jouw velgen? Want ik heb ook Brock B35 gehad met uit m'n hoofd 7.5j ET38 en die hadden dus niet zo'n dikke rand als deze. Dat was ook 205/40 R17 ultrac satin
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Destijds toen ik mijn Polo AW GTI kocht maakte het me niet veel uit dat er geen navi op zat aangezien het een composition media was (en dus Carplay had). Maar de GTI heeft een AID (virtual cockpit) en ik vond het toch best vervelend dat ik zo'n mooi scherm had maar eigenlijk niks meer kon dan een normale teller. Dus een discover media gekocht, vrijgeschakeld, wat codeer werk; eindelijk een teller waar ik iets aan heb Stick Out Tongue

627f325b-eb3c-4627-863c-da1c117ff016.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Destijds toen ik mijn Polo AW GTI kocht maakte het me niet veel uit dat er geen navi op zat aangezien het een composition media was (en dus Carplay had). Maar de GTI heeft een AID (virtual cockpit) en ik vond het toch best vervelend dat ik zo'n mooi scherm had maar eigenlijk niks meer kon dan een normale teller. Dus een discover media gekocht, vrijgeschakeld, wat codeer werk; eindelijk een teller waar ik iets aan heb Stick Out Tongue

627f325b-eb3c-4627-863c-da1c117ff016.jpg
Als je nou ook nog Netflix kon afspelen hierop hè...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!