wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Paar weken geleden bij de garage geweest om mijn auto uit te lijnen. Spoorstangen waren helemaal vast geroest, niet los te krijgen. Ook niet met een gasbrander. Vandaag de slijptol gepakt en beiderzijds nieuwe spoorstangen geplaatst.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 FSI 86pk 
Geen Polo maar wel een uniek plaatje (voor ons merk op het werk dan)

Motor gewisseld van een Prius+, 351.000km gelopen en had een lekkende koppakking door een defecte waterpomp. Nu gewisseld voor een motor met 71.000km dus kan weer even door :) Aan de rest van de auto zie je gewoon niet af dat er zoveel kilometers op staan.. Ik zou hem zo overnemen :)20210323_143617.jpg
 
Bij de Japanse merken zeker.. maar inderdaad leuk klusje.. toch een uur of 14 mee zoet geweest incl. uitlijnen :)
Daarna de motorruimte (en auto) nog even gereinigd voor de klant en een blingbling middeltje in gespoten, zag er als nieuw uit.. klant helemaal happy :mrgreen:
Hoeveel kost zo'n geintje als ik vragen mag?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Eindelijk de Polo weer eens wat liefde gegeven. Goed gewassen van binnen en buiten en de bandjes in de endurance gel gezet. Was voor m'n gevoel alweer veel te lang geleden allemaal!20210327_122005.jpg
Helaas wel een plekje met ernstige steenslag ontdekt schuin onder/naast m'n mistlamp... Binnenkort maar eens kijken hoe ik dat weg kan werken.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!