wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren naar de APK geweest bij de VW dealer. En ja hoor, voor het tweede jaar op een rij, glansrijk er doorheen en dat voor het lieve sommetje van slechts € 4,35. :hearteyes: Mij hoor je niet klagen. Big Grin

Vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat ik al 2 jaar geen enkele op- of aanmerking heb gehad op keuringsrapport. Zou je niet verwachten met een auto van ca. 17 jaar oud.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Gisteren naar de APK geweest bij de VW dealer. En ja hoor, voor het tweede jaar op een rij, glansrijk er doorheen en dat voor het lieve sommetje van slechts € 4,35. :hearteyes: Mij hoor je niet klagen. Big Grin

Vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat ik al 2 jaar geen enkele op- of aanmerking heb gehad op keuringsrapport. Zou je niet verwachten met een auto van ca. 17 jaar oud.
ja ik vind het ook vreemd. ik denk dat het een samenzwering is. waarvoor weet ik niet. maar dat denk ik.
 
Lekker bezig buurman, daar was je dus druk mee hehe
Klopt, ik probeerde nog weg te duiken...
De hardware is gemonteerd en de kabel is al in de achterbak, maar helaas bleek mijn Golf niet voorbereid....dus zelf een kabel naar voren trekken en aansluiten..
Maar dat doe ik als het beter weer wordt.
Ondertussen kan ik alvast zwart zand afvoeren en de loungeset ophalen.
 
  • Haha
Waarderingen: Ruiter91
Gisteren naar de APK geweest bij de VW dealer. En ja hoor, voor het tweede jaar op een rij, glansrijk er doorheen en dat voor het lieve sommetje van slechts € 4,35. :hearteyes: Mij hoor je niet klagen. Big Grin

Vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat ik al 2 jaar geen enkele op- of aanmerking heb gehad op keuringsrapport. Zou je niet verwachten met een auto van ca. 17 jaar oud.
Goedzo ruud.
Nu de auto mooi op de foto en de verkiezing van april winnen.
Mijn stem heb je alvast
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Dimmen de drl nu mee als dimlicht aan staat? Dat was eerder het probleem toch?
Inderdaad, maar doen ze niet, ook al beweerde mijn vriend bij de AliExpress winkel van wel...
De DRL is wel iets minder fel en de bovenste led strip blijft niet branden, dus fak it, zie wel waar het schip strand.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Vandaag langs de kant van de weg stilgestaan. Ik reed weg bij stoplicht en de auto begon te stotteren en gloeilampje begon te knipperen. Het resulteerde in geen vermogen en heb hem moeten afvoeren. Nu maar afwachten wat het probleem is
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
Lekkage in de airtank, eerste instantie dacht ik de compressor, nieuwe besteld, sowieso als backup. Ondertussen verder zoeken, bleek de terugslagklep te zijn, zit bij de nieuwe compressor, dus bij ontvangst gelijk vervangen, is de nieuwe ook kapot. Googlen en blijkt dit type vaker en sneller kapot te gaan, nieuwe besteld bij een ander en voor nu, 2 uur na vervanging, lijkt het goed te gaan, fingers crossed!
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!