wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dankzij @Rainesh een werkende OEM composition colour geretrofit, met bluetooth, DAB+, kleurenscherm, handsfree bellen etc. Hele verbetering t.o.v mijn originele composition touch met zwart-wit scherm. Ik kan nu ook lekker door m'n spotify nummers scrollen met de knopjes op m'n stuur. Kan iedereen die een compositiom touch heeft deze retrofit aanraden, de units zijn zeer betaalbaar op ebay in vergelijking met wat ze nieuw kostte.

20210321_140757.jpg

20210321_150514.jpg
20210321_140613.jpg
20210321_150943.jpg
20210321_140636.jpg
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Roon, Mikie en iichel
Vandaag een dagje vrij, dus lekker even de auto gewassen.
Daarna de winterwielen omgewisseld voor de zomerwielen.
Daarna de belastingen maar eens ingevuld....... en de dag begon zo lekker en leuk :eek::eek:
 

Bijlagen

  • IMG_4451.jpg
    IMG_4451.jpg
    82.3 KB · Weergaven: 62
  • IMG_4452.jpg
    IMG_4452.jpg
    88.7 KB · Weergaven: 55
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en kawazxr
Een upgrade betekend dat je ergens op vooruit gaat, ik had geen DAB, geen bluetooth, geen kleurenscherm. Nu wel. Mijn voorkeur gaat toch uit naar OEM, hou niet zo van die china RCD apparaten vind ze er behoorlijk cheap uit zien
Je hoeft upgrade niet te definiëren, ik zei dat het geen grote upgrade is. Hoe groot dat daadwerkelijk is mag je zelf invullen. Daarnaast vroeg ik om hoeveel het kostenplaatje was uiteindelijk niet of je rcd apparaten mooi of niet vindt. Zo’n mini scherm ziet er anders ook niet lux uit maar goed
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Van het weekend, upgrade naar “oem” achter uit rij camera dus een flip camera logo.
Gelijk de zomerwielen er weer ondergezet zodat ik de winterset kan opknappen.

En vandaag nog 2 nieuwe zomerbanden gemonteerd omdat de continental toch te veel lawaai maakte.



F70AFC58-2E50-4248-B9C4-89D3F86295C9.jpeg
Ziet er gelikt! Was het gelukt met de rubbers en toplagers en ben je er tevreden over? Mag ik vragen hoe je dat voor en achter gedaan hebt (met welke onderdelen en waar besteld enzo)? Ik heb ook een Prokit en die ene cm maakt volgens mij net het verschil!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Ziet er gelikt! Was het gelukt met de rubbers en toplagers en ben je er tevreden over? Mag ik vragen hoe je dat voor en achter gedaan hebt (met welke onderdelen en waar besteld enzo)? Ik heb ook een Prokit en die ene cm maakt volgens mij net het verschil!
Toplagers komen via powerflex.nl
De veerrubbers via vagshop.nl

Ik ben er wel tevreden over stuurt wel lekker strak.
Maar mijn toplagers blijven wat kraken, met wat vet is het enkele dagen weg maar het komt vanzelf weer terug.
Moet er ooit nog eens meer aandacht aan besteden, maar ik heb geen zin om alles weer open te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jolo
Auto staat nu voor een beurt.

- nieuwe voorbanden: ik wil een beetje kwaliteit en ken Vredestein van m'n vorige auto dus die er weer op. Continental is origineel maar nog duurder en de landsail die de vorige eigenaar erop had vind ik ook niet alles.
- airco bijvullen
- nieuwe remvloeistof
- nieuwe olie
- nieuwe koelmeuk
- Allerhande nieuwe filters
- nieuw remlichtje maar die krijg ik erbij, anders deed ik die wel zelf.

1 van de ledjes in m'n derde remlicht is kapot maar dat laat ik nog even zitten. Ondanks dat ik dit weet en het me irriteert is dat wel zo veel werk dat ik dat even laat. Remleidingen waren iets uitgedroogd maar niet dusdanig dat het afkeur zou zijn. APK is over twee maand, misschien dan maar vervangen, maar dit kost me nu al zat. Tijd om dingen zelf te gaan leren dunkt me, kost weer genoeg zo. Hoop dat ik ook alles heb benoemt.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Je hoeft upgrade niet te definiëren, ik zei dat het geen grote upgrade is. Hoe groot dat daadwerkelijk is mag je zelf invullen. Daarnaast vroeg ik om hoeveel het kostenplaatje was uiteindelijk niet of je rcd apparaten mooi of niet vindt. Zo’n mini scherm ziet er anders ook niet lux uit maar goed
Je hebt mij nergens horen zeggen dat mijn scherm er luxe uit ziet. Ik vroeg ook nergens om jouw mening, en die kreeg ik toch, maar goed ;) Je komt in ieder geval wel als een arrogante kwal over, aangenaam!
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Haha
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!