wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Na een lange tijd van absentie toch maar weer eens wat werk uitgevoerd aan Pino Stick Out Tongue Ik was een aantal weken geleden na het vervangen van de koplampen op de snelweg een kapje van mijn koplampsproeiers kwijtgeraakt (want ik had 'm natuurlijk weer niet goed genoeg vastgemaakt). Eventjes €30,- bij Volkswagen afgetikt voor een klein plastic kapje in de grondlak die natuurlijk ook weer gespoten moest worden.

Lang verhaal kort. Ik heb het kapje in de juiste kleur gespoten, en meteen de spiegels meegepakt om deze ook in het mooie pinoblauw te spuiten. Oogt direct een stukje beter zo :) Nog getwijfeld of ik de rest van de plastic bumper onderdelen ook zou meepakken, maar een volledig blauwe polo in deze kleur vind ik toch nét iets te druk.

75c8c796-7fbb-461f-aab2-9730b977dcd2.JPG
 
Prutsen en nog eens prutsen om een achterruitrij camera werkend te krijgen...
Helaas klapt het logo niet open.
De originele stekker die op het originele logo gaat is een 2 polige stekker.
Die draden moet je omdraaien.

De enigste massa die gebruikt word zit in die stekker,
nu maak je massa door waarschijnlijk de computer.

 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: DennisNL
De originele stekker die op het originele logo gaat is een 2 polige stekker.
Die draden moet je omdraaien.

De enigste massa die gebruikt word zit in die stekker,
nu maak je massa door waarschijnlijk de computer.

Zojuist geprobeerd maar zodra ik het bruine draad er in druk springt de kofferbak al open.

Alleen zoals op de afbeelding werkt de kofferbak openen en sluiten goed. image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135PK 
Zojuist geprobeerd maar zodra ik het bruine draad er in druk springt de kofferbak al open.

Alleen zoals op de afbeelding werkt de kofferbak openen en sluiten goed. image.jpg
Meten is weten.
De kabel vande camera boom de massa op zoeken,
die loopt naar die 4 polige stekker.
en van de 2 polige originele stekker ook de juiste draad meten.
Wij gingen er ook nat mee omdat je je de kolere schrikt van het open springen van het slot.

Oftewel,
zorg ervoor dat je zeker weet dat je de juiste massa draad hebt.
Gezien je nu kortsluiting naar de bcm maakt zal je na het juist aansluiten je auto op slot ff wachten en van het slot moeten doen.

Maar meten is weten.
De camera boom moet ergens massa krijgen,
en die krijgt hij niet van voorin.

Uiteraard eigen risico.
Maar bij ons werkte het daarna.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Meten is weten.
De kabel vande camera boom de massa op zoeken,
die loopt naar die 4 polige stekker.
en van de 2 polige originele stekker ook de juiste draad meten.
Wij gingen er ook nat mee omdat je je de kolere schrikt van het open springen van het slot.

Oftewel,
zorg ervoor dat je zeker weet dat je de juiste massa draad hebt.
Gezien je nu kortsluiting naar de bcm maakt zal je na het juist aansluiten je auto op slot ff wachten en van het slot moeten doen.

Maar meten is weten.
De camera boom moet ergens massa krijgen,
en die krijgt hij niet van voorin.

Uiteraard eigen risico.
Maar bij ons werkte het daarna.
Ja, het is mij nog niet helder waar die de massa krijgt. Ik heb uitsluitend 3 draden naar de radio hoeven trekken, 1 naar de achterlicht en verder niet

maar misschien moet dit beter in een nieuw topic?
 

Bijlagen

  • E650EEED-20D7-4C96-999D-2B74A432D4C9.jpeg
    E650EEED-20D7-4C96-999D-2B74A432D4C9.jpeg
    63.6 KB · Weergaven: 9
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!