wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

ANWB gebeld, lage accuspanning van 9,7 volt, waarschijnlijk kapotte cel in de accu en op zondag een accu aanschaffen ergens hmmm, lastig. Verder ook geen zin om moeilijk te doen.

We gaan het meemaken
zo een beetje iedere bouwmarkt verkoopt wel accu's hoor.
En anders via vokswagen paniek service. (Die stuurt ook de anwb wel eens als ze het te druk hebben)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Mooi weekend om eens te kijken wat er alle maal te koop is voor mijn Polo qua audio.
ik ben dus op zoek naar een radio met dab en android auto
nu zag ik de Pioneer sph-da230dab.
Dat is wel een mooi ding naar op dit form zie ik ook veel over de rcd 330
dus ja wat is de beste keuze? De pioneer is best aan de prijs
heeft iemand tips
 

Bijlagen

  • 20211114_170927.jpg
    20211114_170927.jpg
    592.1 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo 6R Team  1.2 
Mooi weekend om eens te kijken wat er alle maal te koop is voor mijn Polo qua audio.
ik ben dus op zoek naar een radio met dab en android auto
nu zag ik de Pioneer sph-da230dab.
Dat is wel een mooi ding naar op dit form zie ik ook veel over de rcd 330
dus ja wat is de beste keuze? De pioneer is best aan de prijs
heeft iemand tips
Ik zit naar deze te kijken als vervanger voor mijn rns310. Vind deze wel schappelijk geprijsd, moet nog wel een dab+ antenne bij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Nederland.fm app en via CarPlay luisteren werkt perfect.
Tune In app met alle radio stations in NL en internationaal, ik luister geen radio meer via Dab+, via Tune In app heb je ook geen onderbrekingen meer bij viaducten of andere bereik verminderende zaken.
Tune In kan je ook nog podcasts luisteren en nog veel meer andere dingen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!