wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Trekhaakie erop! (en vandaag is de auto gewassen, zoals je kan zien was het wel nodig) maar hierna geen foto meer gemaakt.
Wat mij opviel.. Leuk dat sleepoog maar dat is toch niet bruikbaar?? dat ding zit onder helemaal strak onder de bumper..

En heb een schroef over, die kan onder niet meer terug heel raar verhaal! Ik denk dat het komt door dat bij de vorige eigenaar de bumper een flinke tik heeft gehad op de hoek links. De bumper zit verder overal goed vast en sluit netjes aan. Morgen kijken of ik de module kan plaatsen en de 12v toevoer.
 

Bijlagen

  • haakie2.jpeg
    haakie2.jpeg
    91.8 KB · Weergaven: 46
  • haakie.jpeg
    haakie.jpeg
    249.9 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
#nocanbus het kan dus wel zonder storingen! Big Grin (zijn natuurlijk ook wel nadelen, maar voor dit bedrag klaag ik niet)
 

Bijlagen

  • aanhanger_verlichting.jpeg
    aanhanger_verlichting.jpeg
    196.7 KB · Weergaven: 42
  • e-module.jpeg
    e-module.jpeg
    142.2 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!