wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Google kan je vast helpen.
Ja daar was ik al mee bezig, kon alleen niet zi bijzonder veel vinden. zeker een stuk minder dan over de RCD 330.
Kon niks vinden over dingen als itemnummer, of hoe ie werkt.
In wat filmpjes kan je zien dat dingen als vermogensmonitor en offroad info te zien zijn, heeft een 6R dat soort data ook richting radio lopen?

P.S.
Als het vervelend is dat ik hier de vragen stel, wil ik er anders wel een thread over aanmaken. dan stoor ik niemand hier met mijn vragen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ja daar was ik al mee bezig, kon alleen niet zi bijzonder veel vinden. zeker een stuk minder dan over de RCD 330.
Kon niks vinden over dingen als itemnummer, of hoe ie werkt.
In wat filmpjes kan je zien dat dingen als vermogensmonitor en offroad info te zien zijn, heeft een 6R dat soort data ook richting radio lopen?

P.S.
Als het vervelend is dat ik hier de vragen stel, wil ik er anders wel een thread over aanmaken. dan stoor ik niemand hier met mijn vragen :)
Nee hoor maar via Google kun je vast meer vinden dan 1 link.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Dat is wel echt heel gaaf.
heb je er misschien een link van met wat meer info? Niet zozeer prijs maar functies enz.


Prijs was ongeveer 700 euro, speciaal op bestelling. En elke euro waard
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Jeroldd
Bekleding voor bij het reservewiel eindelijk droog en terug in de auto gezet. Heeft toch wel bijna een week voor de verwarming moeten staan. Ook de originele gloeilampjes terug in de kentekenplaat-verlichting gezet, de LED's gingen helaas alweer stuk (na een halfjaartje)..
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!