wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wintersetje eronder gezet.

op de kop getikt van mp voor 40 euro.

Het is net een undercover vind ik altijd met die stalen velgen :cool:


IMG_2937.jpg

Ik ben sinds kort verhuisd en hierbij zit ook een parkeergarage! De polo staat er vanaf nu dus lekker warm bij. (16 graden)

De blauwe Polo is van de buurvrouw (ook 1.6 tdi)

En er staat ook een Blauw BlueGT :mrgreen: ook van iemand die hier woont denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Wat een pech! Second opinion laten nakijken? Je garage heeft het zeker bij het juiste eind? Dit is wel erg snel. Sterkte man.
Ik ben wel benieuwd of het echt de turbo was of een probleem met de opbouw van turbodruk door een slecht sluitende wastegate.

Polo is meteen aan de apparatuur gehangen en het bleek de turbo te zijn. Met de diagnose zijn ze
ongeveer 45 minuten bezig geweest. Ik vroeg ook nog of het niet iets anders kon zijn maar hij was
er van overtuigt dat het de turbo was. Ik kom al 14 jaar bij dit bedrijf en die vertrouw ik wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Aan de auto niets gedaan maar wel voor de auto.
Kreeg geld terug van de energierekening dus gelijk maar wat onderhoudsspullen voor de Polo gekocht bij Winparts. Bougies, olie, filters dat soort dingen.
Zag via de Post.nl app. een melding over een beschadiging maar geen nadere uitleg.
Vrijdag wilde ik het pakket ophalen maar helaas. een digitale ID-kaart accepteerden ze niet.
Vandaag de anonieme witte doos opgehaald en er zat nu al een retourticket op. (vreemd, zat er vrijdag nog niet op)
Eenmaal thuis open gemaakt en het balen begon al direct. Missende spullen en wat er wel was zat onder de olie. Doosjes van de missende bougies zijn gewoon compleet doordrenkt met olie.

Zou toch denken dat de ontvanger bericht zou moeten krijgen als een doos schade heeft opgelopen maar helaas. Morgen maar eens bellen met Winparts/Post.nl.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Grrr
Waarderingen: Jay511
Vandaag groot onderhoud uit laten voeren aan de polo:

ESc0P9E.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 95pk 
Aan de auto niets gedaan maar wel voor de auto.
Kreeg geld terug van de energierekening dus gelijk maar wat onderhoudsspullen voor de Polo gekocht bij Winparts. Bougies, olie, filters dat soort dingen.
Zag via de Post.nl app. een melding over een beschadiging maar geen nadere uitleg.
Vrijdag wilde ik het pakket ophalen maar helaas. een digitale ID-kaart accepteerden ze niet.
Vandaag de anonieme witte doos opgehaald en er zat nu al een retourticket op. (vreemd, zat er vrijdag nog niet op)
Eenmaal thuis open gemaakt en het balen begon al direct. Missende spullen en wat er wel was zat onder de olie. Doosjes van de missende bougies zijn gewoon compleet doordrenkt met olie.

Zou toch denken dat de ontvanger bericht zou moeten krijgen als een doos schade heeft opgelopen maar helaas. Morgen maar eens bellen met Winparts/Post.nl.

Winparts gaat dat gewoon oplossen neem ik aan, wel vervelend natuurlijk!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Aan de auto niets gedaan maar wel voor de auto.
Kreeg geld terug van de energierekening dus gelijk maar wat onderhoudsspullen voor de Polo gekocht bij Winparts. Bougies, olie, filters dat soort dingen.
Zag via de Post.nl app. een melding over een beschadiging maar geen nadere uitleg.
Vrijdag wilde ik het pakket ophalen maar helaas. een digitale ID-kaart accepteerden ze niet.
Vandaag de anonieme witte doos opgehaald en er zat nu al een retourticket op. (vreemd, zat er vrijdag nog niet op)
Eenmaal thuis open gemaakt en het balen begon al direct. Missende spullen en wat er wel was zat onder de olie. Doosjes van de missende bougies zijn gewoon compleet doordrenkt met olie.

Zou toch denken dat de ontvanger bericht zou moeten krijgen als een doos schade heeft opgelopen maar helaas. Morgen maar eens bellen met Winparts/Post.nl.
Een maatje van mij heeft ook wel is geklier gehad met die mensen van Winparts, maar hij is wel over hun te spreken omdat ze het netjes oplossen. Dus ik ga er indd ook vanuit dat dit opgelost word!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!