wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Auto achtergelaten bij de chiptuner omdat er een dipje merkbaar was. Keurig opgelost door ATM. Fijne partij (y)

0DB6E209-DFA0-415B-B614-81FD9D4D6A32.png
Als ze je kunnen helpen, doen ze dat ook! Zo heb ik kosteloos de chip er 2 weken afgehad, en daarna kosteloos er weer op. Ik raad het alleen maar aan! Welicht binnenkort even opnieuw laten chippen, toendertijd had ik slechte bougies en tankte ik 95. Dan op 98 met goede bougies latennchippen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
zeer intensief bezig geweest. Afspraak gemaakt voor een bypass voor de einddemper. Alleen nog niet helemaal uit over het verwijderen van de middendemper, maar het aftellen is begonnen
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Vandaag alles voor de polo gekocht zodat er wat onderdeeltjes vervangen kunnen worden (3/8" momentsleutel en wat schroefbare slangklemmen). Ook een compressiekitje aangeschaft om eens te kijken hoe gezond m'n 1.8 nog is op dat gebied! :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!