wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wat ik nou ja ik gedaan heb aan de polo, vrij geven van App connect, Mirrorlink en Voice controle, Firmware update, met heel veel dank aan @Rainesh, en op afstand gedaan, heeft heel veel verstand ervan.
 

Bijlagen

  • IMG-20200625-WA0022.jpeg
    IMG-20200625-WA0022.jpeg
    534.9 KB · Weergaven: 71
  • IMG-20200625-WA0016.jpeg
    IMG-20200625-WA0016.jpeg
    661.9 KB · Weergaven: 70
  • IMG-20200625-WA0014.jpeg
    IMG-20200625-WA0014.jpeg
    596.5 KB · Weergaven: 69
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
zeer intensief bezig geweest. Afspraak gemaakt voor een bypass voor de einddemper. Alleen nog niet helemaal uit over het verwijderen van de middendemper, maar het aftellen is begonnen
Bij mij zeiden ze dat ook, was daar ook mee bezig. Maar bypass naast je einddemper klinkt superlekker, maatje van mij heeft dat. Bij ProCarTuning kuncje zo'n guerilla klep pakken. Ben ervoor aan het sparen haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Middendemper verwijderen. Eerst kijken wat dit is MET middendemper. Dalijk is het je te luid zonder middendemper Stick Out Tongue
Ja daar ben ik dus ook heel bang voor. Later een middendemper verwijderen kost ook de wereld niet.
Maar bypass naast je einddemper klinkt superlekker, maatje van mij heeft dat. Bij ProCarTuning kuncje zo'n guerilla klep pakken. Ben ervoor aan het sparen haha
Maatje van mij heeft ook van Guerilla en heeft m voor de middendemper geplaatst. Klinkt ook echt lekker. Zelf doe ik t bij crooke in Bunschoten, die hebben net een ander systeem maar het idee is hetzelfde.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Zonder middendemper valt geluid nog wel mee. Als je eerst je einddemper verwijderd, dan is het geluid harder dan wanneer je je middendemper eerst verwijderd.
Apart, je zou toch zeggen als je een demper laat zitten, hij toch echt "dempt". Toch? Middendemper wordt (bij mijn auto) aangeraden voor meer geluid. Maar straight pipe vind ik geen mooi geluid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Op een ander site las ik iets over het filteren van lage en hoge tonen. de ene filtert lage tonen en de andere de hogere. Middendemper is ook wel de meest gangbare om als eerste te verwijderen volgens mij.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
zeer intensief bezig geweest. Afspraak gemaakt voor een bypass voor de einddemper. Alleen nog niet helemaal uit over het verwijderen van de middendemper, maar het aftellen is begonnen
Dit was waarschijnlijk van korte duur. Koppeling begint moeilijk te doen, trapt ineens heel zwaar. Dit eerst maar oplossen
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Vandaag bij JD Engineering de schakelmomenten van de DSG aan laten passen. De DSG schakelt nu, in de D stand, pas bij een hoger toerental op. Naar mijn smaak viel het toerental te veel terug bij het accelereren. Verder zijn de schakelmomenten ook soepeler verlopend afgesteld. Ik ben erg blij met het nieuwe schakelgedrag van mijn PolootjeBig Grin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Vandaag CarDna Zwarte led achterlichten en 3de remlicht gemonteerd :mrgreen:
2 weken geleden had ik ook de einddemper vervangen voor een FMS sportdemper, met 2x90mm vaste sierstukken...
Heb de sierstukken vanbinnen gespoten met hittebestendige zwarte lak, en de buitenkant met hittebestendige blanke lak gespoten, oogt die lange tijd beter:cool:
 
Vw Polo 6R GTI 180PK Golf 7.5 GTI TCR 418PK 504NM  6R  1.4 TSI 180 PK 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!