wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hij moet nog even een middagje sleutelen, maar ik heb em ook en merk toch verschil, positief dan wel.
Op dit moment heb ik een GFB DV+ gemonteerd, maar ik merk eerlijk gezegd niet zoveel verschil t.o.v. de originele. Wat betreft het geluid is dat natuurlijk logisch omdat deze niet afblaast, maar ook wat betreft de gaspedaalreactie merk ik niet zo veel. Is dat bij de Forge beter?
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Ja iets beter, persoonlijk vind ik de auto beter reageren, dat afblazen hoeft van mij niet zo, maaaaaaaaaar nu het er wel is, is het wel handig met fietsers die 4 dik naast elkaar fietsen. Met een beetje gas erop af rijden en dan, wel op nette afstand, gas los en dat ding laten blazen als een malle, zijn ze snel opzij :mrgreen:
Jouw Polo klinkt ook nog eens erg dik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ja iets beter, persoonlijk vind ik de auto beter reageren, dat afblazen hoeft van mij niet zo, maaaaaaaaaar nu het er wel is, is het wel handig met fietsers die 4 dik naast elkaar fietsen. Met een beetje gas erop af rijden en dan, wel op nette afstand, gas los en dat ding laten blazen als een malle, zijn ze snel opzij :mrgreen:
Ah oke, dan ga ik toch eens nadenken over een Forge. Welke type is het en heb je geen storingsmelding i.v.m. het afblazen van de lucht?
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Zeker weten van wel ;). Stelt bij de UP niet veel voor hoor. Gewoon wat emblemen op de auto, mooiere velgjes (moeten we nog halen) chromen trim onderaan de kofferbak, R logotje op het stuur.

1593508049727.png
Krijg nou tieten. Hij bestaat echt. https://www.volkswagen.nl/modellen/up/r-line
Let ook op de papparazi proof zijruiten!

Wist wel van een GTI up maar de R-Line ziet er ook wel strak uit.

Edit

NIETS DAN LEUGENS!!!


Screenshot 2020-06-30 at 12.16.42.png
 
  • Haha
Waarderingen: Mikie
Krijg nou tieten. Hij bestaat echt. https://www.volkswagen.nl/modellen/up/r-line
Let ook op de papparazi proof zijruiten!

Wist wel van een GTI up maar de R-Line ziet er ook wel strak uit.

Edit

NIETS DAN LEUGENS!!!

Privacy glass achter heeft ze al Stick Out Tongue . Ze heeft de executive versie, dus qua up gezien eigenlijk al een R line maar zonder emblemen lol. Kan er niks aan doen, maar vindt het design van de R/R-Line logo's simpelweg prachtig.

Nieuwe R-Line logo mag me trouwens gestolen worden, totaal niet sportief in mijn optiek:
1593515286415.png
 
Privacy glass achter heeft ze al Stick Out Tongue . Ze heeft de executive versie, dus qua up gezien eigenlijk al een R line maar zonder emblemen lol. Kan er niks aan doen, maar vindt het design van de R/R-Line logo's simpelweg prachtig.

Nieuwe R-Line logo mag me trouwens gestolen worden, totaal niet sportief in mijn optiek:
1593515286415.png

Ik zie wel waar de inspiratie vandaan komt

1593516530659.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!