wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag niet veel voor de Polo gedaan maar de Polo wel veel voor mij. Ben vandaag met een groep 3,5 uur wezen wandelen (ca. 14.000 stappen) en was na afloop compleet gesloopt. (nog steeds trouwens, stomme rug) Moest echter nog wel ca. 120 km. terug rijden en dan ben ik wel blij met de verrekte goede stoelen en dito rijeigenschappen van mijn Polo.
Dat comfort voel je pas als je echt gesloopt ben. Dan waardeer je je sportstoelen pas ècht!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Vandaag niet veel voor de Polo gedaan maar de Polo wel veel voor mij. Ben vandaag met een groep 3,5 uur wezen wandelen (ca. 14.000 stappen) en was na afloop compleet gesloopt. (nog steeds trouwens, stomme rug) Moest echter nog wel ca. 120 km. terug rijden en dan ben ik wel blij met de verrekte goede stoelen en dito rijeigenschappen van mijn Polo.

Is dat allemaal wel op 1.5 meter afstand gebeurd?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Na een ritje met een koffieautomaat en twee planten op de achterbank ben ik er achter gekomen dat ze lekker aan het lekken zijn geweest. Nu heb ik twee vlekken ter volledige breedte van mijn stoel en achterbank zitting. Vandaag maar even kliederen met baking soda en azijn nadat ik elk middeltje onder de zon al heb geprobeerd..
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Wow
Waarderingen: aeonius
Na een ritje met een koffieautomaat en twee planten op de achterbank ben ik er achter gekomen dat ze lekker aan het lekken zijn geweest. Nu heb ik twee vlekken ter volledige breedte van mijn stoel en achterbank zitting. Vandaag maar even kliederen met baking soda en azijn nadat ik elk middeltje onder de zon al heb geprobeerd..

Gewoon lekker in de wasmachine doen.


Z4w7ubX.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N
Na een ritje met een koffieautomaat en twee planten op de achterbank ben ik er achter gekomen dat ze lekker aan het lekken zijn geweest. Nu heb ik twee vlekken ter volledige breedte van mijn stoel en achterbank zitting. Vandaag maar even kliederen met baking soda en azijn nadat ik elk middeltje onder de zon al heb geprobeerd..
Ff laten doen bij een poetsbedrijf!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Na een ritje met een koffieautomaat en twee planten op de achterbank ben ik er achter gekomen dat ze lekker aan het lekken zijn geweest. Nu heb ik twee vlekken ter volledige breedte van mijn stoel en achterbank zitting. Vandaag maar even kliederen met baking soda en azijn nadat ik elk middeltje onder de zon al heb geprobeerd..
Of even met de ramen open door de wasstraat
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N en vuurtjih
Al geprobeerd, klein nadeel is dat mijn dashboard een beetje nat wordt. Maar ach, het viel te proberen.

Ik zag laatst een paar lolbroeken op Dumpert voorbij komen die snel nog even voor de wasstraat de cabriokap opengooiden.

Ik denk niet dat je daar gelukkig van wordt... Zowel qua interieur niet, als persoonlijk, volgens mij gaan die borsteltjes best hard.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!