#uranograu voorstellen - Polo Highline R-line 115 pk

#update
Een aantal dingetjes veranderd aan mijn Polo:
- Remklauwen rood
- Chrome strip grill met plasti-dip zwart gemaakt. Nog niet helemaal netjes dus moet een keer opnieuw.
- Mistlampen vóór vervangen voor dual Led lights met twee kleuren: oranje en wit. Met vcds geprogrammeerd dat deze 20% meebranden overdag, uitschakelbaar zijn, en op 100% kunnen voor als er echt mist is. Oranje voor de USA look, wit voor OEM look :mrgreen:

full

full

full


Omdat de wielen er toch af waren de voorwielen met achter gewisseld, en volgende week de eerste 30.000 onderhoudsbeurt.

Ziet er dik uit maat! Vooral die rode klauwtjes, erg strak!
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Mijn auto heeft het style pakket, daardoor heb ik een zwarte dakhemel en zwarte sportstoelen met lederen wangen. Een nadeel is dat je dan een 'dun' stuur hebt, in tegenstelling tot R-line of GTI stuur. Ik heb dit opgelost door leder op maat en sticksel naar wens te bestellen en over het stuur te bekleden. Het was even een geklooi, maar het resultaat mag er zijn :cool:

0CB664F5-D8DD-4EFB-8BE4-FDD5CE19B631.jpegBF948F7D-22FB-490A-BAFC-C9CDEA3A67AC.jpeg
 
Laatst bewerkt:
zwarte sportstoelen met lederen wangen
Mooi stukje handwerk! (y) Ik ben wel verbaasd over het feit dat de stoelen van het Style-pakket lederen wangen hebben.
Zelf krijg ik begin april mijn nieuwe Polo geleverd en daar heb ik op besteld dit Style-pakket wat stoffen bekleding zou hebben, zo staat het vermeld in de prijslijst en online in de configurator (die overigens weer helemaal gaar is! je kan nu niet eens online de R-Line pakketten selecteren...).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!