#uranograu voorstellen - Polo Highline R-line 115 pk


Dit is het meest rare artikel wat ik ooit gelezen heb. Dus vanmorgen moest ik om 4 uur de deur uit, dan moet ik nog eerder de deur uit om te gaan hardlopen? En wat als je na 10 seconden weg rijd en gelijk voor een open brug of een file uit je dorp of stad komt? Motor uit en aan en uit en aan, elke keer als je moet bewegen? Naja in ieder heb ik even kunnen lachen :mrgreen:
 
Als je keyless go hebt.. kan je dan de ‘ontdooi’ handeling verrichten met één sleutel? Neem aan van wel toch. Als dat zo is kom ik hem graag laten programmeren in het nieuwe jaar :). Moet nog even wachten op de auto
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Had ook last van lawaaierige wissers (Polo 6mnd oud) Heb ze zelf vervangen voor een paar Bosch wissers..... wat een rust voor 28 euro's :)
Dat wordt inderdaad mijn tweede optie, als het de dealer niet lukt. Ik heb ze in elk geval aangegeven dat ze niet een nieuwe set originele wissers hoeven te monteren ;) Wil je me misschien een link sturen van de wissers die jij hebt?

Dit is het meest rare artikel wat ik ooit gelezen heb. Dus vanmorgen moest ik om 4 uur de deur uit, dan moet ik nog eerder de deur uit om te gaan hardlopen? En wat als je na 10 seconden weg rijd en gelijk voor een open brug of een file uit je dorp of stad komt? Motor uit en aan en uit en aan, elke keer als je moet bewegen? Naja in ieder heb ik even kunnen lachen :mrgreen:
Ik ben het hier ook niet mee eens. In mijn ogen is het enige argument om de motor niet te laten warmdraaien uitstoot / verbruik. Laat mij dat nou net geen *** interesseren.

Als je keyless go hebt.. kan je dan de ‘ontdooi’ handeling verrichten met één sleutel? Neem aan van wel toch. Als dat zo is kom ik hem graag laten programmeren in het nieuwe jaar :). Moet nog even wachten op de auto
Yep, als je de start knop hebt in plaats van een sleutelgat, kan deze truc zonder de reservesleutel:mrgreen:
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Nick-the-quick en Torx~

Deze is het. Ik heb hier ook last van op mijn huidige Polo. Maar als het goed is krijg ik in januari de nieuwe Polo geleverd. Dus ga er geen tijd insteken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
Gekregen uit garantie of bedoel je iets anders?
Garantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...
Vaak van de wax klapperen ze ook zo over het raam, en zelf bij een wasstraat / poets bedrijf gewerkt dus ik heb wel een beetje verstand van het ruiten reinigen en auto's poetsen. ik geloof er niet echt in wat ze nu hebben gedaan maar we zien het wel!

Maar goed er zitten 3 sterren in mn raam ondertussen dus die gaat na de winter sowieso vervangen worden, met al dat strooien straks nog klappen er nog wel een paar stenen meer tegen aan is mijn ervaring.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Garantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...
Vaak van de wax klapperen ze ook zo over het raam, en zelf bij een wasstraat / poets bedrijf gewerkt dus ik heb wel een beetje verstand van het ruiten reinigen en auto's poetsen. ik geloof er niet echt in wat ze nu hebben gedaan maar we zien het wel!

Maar goed er zitten 3 sterren in mn raam ondertussen dus die gaat na de winter sowieso vervangen worden, met al dat strooien straks nog klappen er nog wel een paar stenen meer tegen aan is mijn ervaring.
Winterbanden zijn hier het probleem volgens mij. Die banden pakken sneller stenen op van het wegdek door het profiel
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Winterbanden zijn hier het probleem volgens mij. Die banden pakken sneller stenen op van het wegdek door het profiel
Nah ik woon in de polder, je wil niet weten wat er allemaal op de weg ligt met die bieten die ze nu van het land halen.
Het valt uit de wielkuipen, komt uit het profiel. maarja na de winter een vers raam er in
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Garantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...
Vaak van de wax klapperen ze ook zo over het raam, en zelf bij een wasstraat / poets bedrijf gewerkt dus ik heb wel een beetje verstand van het ruiten reinigen en auto's poetsen. ik geloof er niet echt in wat ze nu hebben gedaan maar we zien het wel!

Maar goed er zitten 3 sterren in mn raam ondertussen dus die gaat na de winter sowieso vervangen worden, met al dat strooien straks nog klappen er nog wel een paar stenen meer tegen aan is mijn ervaring.
Ik vraag me idd ook af of het reinigen gaat werken. Lijkt mij een tijdelijke oplossing.

heb je een link?
Van die ik besteld heb doet de link het niet meer. Als je op Aliespress zoekt op Bumper lip zie je er genoeg :tongueout:
 
#update
Een aantal dingetjes veranderd aan mijn Polo:
- Remklauwen rood
- Chrome strip grill met plasti-dip zwart gemaakt. Nog niet helemaal netjes dus moet een keer opnieuw.
- Mistlampen vóór vervangen voor dual Led lights met twee kleuren: oranje en wit. Met vcds geprogrammeerd dat deze 20% meebranden overdag, uitschakelbaar zijn, en op 100% kunnen voor als er echt mist is. Oranje voor de USA look, wit voor OEM look :mrgreen:

full

full

full


Omdat de wielen er toch af waren de voorwielen met achter gewisseld, en volgende week de eerste 30.000 onderhoudsbeurt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!