#uranograu voorstellen - Polo Highline R-line 115 pk

Wij hebben ook getwijfeld over deze kleur, maar zagen er vanaf toen werd verteld dat een metallic kleur sterker is tegen krassen. Gezien het een lease auto betreft, voor Limestone grey gekozen :)
Ik heb juist wel voor deze kleur gekozen. De foto’s van TS zijn auto hebben mij over de streep getrokken. I.c.m het r-line pakket ziet het er sexy uit.

Mij werd ook verteld dat unilak krasgevoeliger is. Maar het zal toch niet zo erg zijn?
Limestone grey is ook een mooie kleur. Rijd nu in een polo met deze kleur.

@ts graag nog meer foto's van deze mooie polo;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
Werkt de racechip doormiddel van een app op de telefoon ook ?
Deze niet, een duurdere versie wel, maar daar zie ik het nut niet van in. Aan begin is het even kijken welke stand het beste past bij je auto en daarna kom je er nooit meer aan...

van waar de keuze tot een racechip en niet chiptunen via OBD? ( Gewoon uit nieuwsgierigheid)

Leaseauto, makkelijk te verwijderen bij bijv. Service

Het is geen leaseauto, maar wat Pigeon zegt klopt wel deels. Als het niet bevalt of de auto gaat voor onderhoud haal ik hem er gewoon uit. Omdat ik positieve verhalen las op fora in o.a. Duitsland wilde ik het gewoon proberen. Hij blijft zitten:mrgreen:
 
Ik heb juist wel voor deze kleur gekozen. De foto’s van TS zijn auto hebben mij over de streep getrokken. I.c.m het r-line pakket ziet het er sexy uit.

Mij werd ook verteld dat unilak krasgevoeliger is. Maar het zal toch niet zo erg zijn?
Limestone grey is ook een mooie kleur. Rijd nu in een polo met deze kleur.

@ts graag nog meer foto's van deze mooie polo;)

Ahh dat kan natuurlijk ook! Zeker makkelijk!
Hele toffe kleur trouwens! Zie ze niet heel veel zo ;)

Thanks! :)
 
Al een hele tijd geleden mijn mistlampen donker gemaakt en de bochtverlichting uitgezet. Vanmiddag kwam daar nog een opplak lip voor op de voorbumper bij. Helaas bleek het plak gedeelte niet zo sterk, dus die ben ik ondertussen al weer kwijt :eek::mrgreen: (nieuwe weer besteld)

image0.jpeg


Ziet er dik uit zo'n lippie ! Nu nog een sterke
lijm vinden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
#update

Ruitenwissers
Naar de dealer geweest omdat het geluid dat mijn ruitenwissers maken niet meer uit te houden is. Ze (h)erkennen het probleem, er zijn ook T-Roc eigenaren die hier over geklaagd hebben. Over een maand heb ik onderhoud, dan wordt het raam behandeld met iets. Als dat niet helpt gaan ze verder zoeken. Ze hebben een garantie melding aangemaakt. Ik geloof niet dat een ruitbehandeling help, in elk geval niet voor langere termijn, maar dat is het eerste advies vanuit afdeling garantie.

VCDS
Degene die mij kennen weten dat ik mij bezig houdt met VCDS mods. Nu het kouder wordt en de ramen s'ochtends bevroren zijn is de 'sleutel altijd actief' mod fantastisch. Je start de auto met de reservesleutel zodat de boel kan ontdooien, en zet met je normale sleutel de auto gewoon op slot. Terwijl de buurman de ruiten krabt, drink ik een bakkie koffie :mrgreen:
 
#update

Ruitenwissers
Naar de dealer geweest omdat het geluid dat mijn ruitenwissers maken niet meer uit te houden is. Ze (h)erkennen het probleem, er zijn ook T-Roc eigenaren die hier over geklaagd hebben. Over een maand heb ik onderhoud, dan wordt het raam behandeld met iets. Als dat niet helpt gaan ze verder zoeken. Ze hebben een garantie melding aangemaakt. Ik geloof niet dat een ruitbehandeling help, in elk geval niet voor langere termijn, maar dat is het eerste advies vanuit afdeling garantie.

VCDS
Degene die mij kennen weten dat ik mij bezig houdt met VCDS mods. Nu het kouder wordt en de ramen s'ochtends bevroren zijn is de 'sleutel altijd actief' mod fantastisch. Je start de auto met de reservesleutel zodat de boel kan ontdooien, en zet met je normale sleutel de auto gewoon op slot. Terwijl de buurman de ruiten krabt, drink ik een bakkie koffie :mrgreen:
Klinkt goed, maar je weet dat stationair draaien met een koude motor slecht is voor je motor/auto of heb je een andere wijze om de boel te ontdooien?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
#update

Ruitenwissers
Naar de dealer geweest omdat het geluid dat mijn ruitenwissers maken niet meer uit te houden is. Ze (h)erkennen het probleem, er zijn ook T-Roc eigenaren die hier over geklaagd hebben. Over een maand heb ik onderhoud, dan wordt het raam behandeld met iets. Als dat niet helpt gaan ze verder zoeken. Ze hebben een garantie melding aangemaakt. Ik geloof niet dat een ruitbehandeling help, in elk geval niet voor langere termijn, maar dat is het eerste advies vanuit afdeling garantie.

VCDS
Degene die mij kennen weten dat ik mij bezig houdt met VCDS mods. Nu het kouder wordt en de ramen s'ochtends bevroren zijn is de 'sleutel altijd actief' mod fantastisch. Je start de auto met de reservesleutel zodat de boel kan ontdooien, en zet met je normale sleutel de auto gewoon op slot. Terwijl de buurman de ruiten krabt, drink ik een bakkie koffie :mrgreen:

ik meen dat een ouder lid van dit forum met blauwe polo aw zn vooruit had laten vervangen, ben zn naam ff kwijt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Klinkt goed, maar je weet dat stationair draaien met een koude motor slecht is voor je motor/auto of heb je een andere wijze om de boel te ontdooien?
Ik kan echt geen enkel argument bedenken waarom dit slecht zou zijn voor de motor?

ik meen dat een ouder lid van dit forum met blauwe polo aw zn vooruit had laten vervangen, ben zn naam ff kwijt
Zoiets staat mij ook bij. Maar in het systeem van de dealer wordt dit nog niet als standaard oplossing aangeboden. Ik wacht het af (y)
 
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!