#uranograu voorstellen - Polo Highline R-line 115 pk

Gave auto in een mooie spec lijkt me! Banden achter mochten wel een maatje breder geloof ik haha. Maar als deze erop zaten, lekker oprijden.

Volkswagen  Polo AW 
Was wat informatie aan het zoeken over de racingline turbo inlet voor 1.0 TSI en kwam zo dit mooie forum weer eens tegen :)

M'n BMW is zo'n 1,5 jaar geleden verkocht en daar is een Mercedes ML63 AMG met 6.3 V8 voor terug gekomen. Beest van een wagen met 510 pk en veel luxe.

IMG_0103.webpIMG_0780.webp

Als tweede auto hebben we sinds kort een Volkswagen Up! GTI uit 2020. Deze heeft een 1.0 TSI met 115pk, precies zoals mijn Polo vroeger :cool:

IMG_0982.webpIMG_0983.webp
De Up! GTI krijgt binnenkort een K&N inlegfilter en dus de racingline turbo inlet, overgenomen van een forumlid. Misschien een keer chiptuning want dat was mij bij de Polo ook goed bevallen, al rijdt mijn vrouw er het meest in en die interesseert het dan weer niks. Verder de VCDS maar weer eens afgestoft en wat kleine aanpassingen gedaan zoals gaspedaal-respons omhoog, stuurbekrachtiging wat zwaarder en de soundactuator wat zachter naar 60%.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!