Super Plus 98 Benzine

jij hebt de R-line of GTI dakspoiler zeker?
ik heb een ander model van spoiler van VW :cool:
Dit is een schaap in wolfskleren R-Line :mrgreen:
Ali spoiler (R-Line lookalike) en originele R-Line badges op mijn Highline geplakt, moehahahaha
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
int begin was ik ook aan het twijfelen welke ik wou plaatsen, maar toch de andere vw spoiler genomen :cool: iets meer rally look.;)
en de prijs scheelde maar paar euro tussen de GTI en de mijne. en toch een stuk goedkoper hier blijkbaar dan in Nederland dacht ik.
enige verschil dat de GTI Gloss Black gespoten was en de mijne geleverd werd in grondlak.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
int begin was ik ook aan het twijfelen welke ik wou plaatsen, maar toch de andere vw spoiler genomen :cool: iets meer rally look.;)
en de prijs scheelde maar paar euro tussen de GTI en de mijne. en toch een stuk goedkoper hier blijkbaar dan in Nederland dacht ik.
enige verschil dat de GTI Gloss Black gespoten was en de mijne geleverd werd in grondlak.
Bijna alles is goedkoper bij jullie dan bij ons ;) Nederlanders tanken niet voor niets in België :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  • Haha
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Hahaha! Kom wel eens in Antwerpen. Je voelt het direct...........ja we zitten in België Haha :)
en dan te zeggen dat het asfalt uitgevonden is door een belg he, juist et goed liggen das een ander verhaal.. bij jullie liggen zelfs de tijdelijke omwegen beter dan een afgewerkte weg bij ons.
ben vrachtwagenchauffeur en ben altijd blij als ik naar Nederland mag rijden. en mijn rug ook Big Grin
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Juno Leloup en FRL_AW
Ik blijf er het liefste weg!!!
Aanslag op je
en dan te zeggen dat het asfalt uitgevonden is door een belg he, juist et goed liggen das een ander verhaal.. bij jullie liggen zelfs de tijdelijke omwegen beter dan een afgewerkte weg bij ons.
ben vrachtwagenchauffeur en ben altijd blij als ik naar Nederland mag rijden. en mijn rug ook Big Grin
Achja, zo is er in elk land wel wat. Jullie mogen tenminste nog 120 km/h :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  • Haha
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Jullie hebben het wel allemaal over constant rijden en vergelijken.
wat dacht je van het weer. De ene dag is het erg koud en de dag erop weer warmer.
Dat heeft een enorme invloed op het verbruik!!
Dus vergelijken in dit wisselvallige land valt niet mee
Gaat om het gemiddelde van een tank benzine, als je geregeld rijdt, dus een tank bezine per week op rijdt, dan kan je van twee tanks achter elkaar met verschillende benzine redelijk goed vergelijken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW en Thopolo
Ben benieuwd!
Short update:

Eerste tank van 98 (Shell) is leeg. 760 km behaald, dus een nieuw record waarin ik zelfs enkele kleine tripjes heb gemaakt. Dat ik iets meer km kan maken op een 98 tank is natuurlijk leuk maar dat weegt niet op tegen de 'extra' kosten die je maakt t.o.v. 95.

Maar wat ik wel merk, en misschien zit het tussen mijn oren, is dat mijn motor veel rustiger en soepeler draait op 98 t.ov. 95. Dit vind ik een heel belangrijk verschil en op basis daarvan zou ik 98 aan andere aanraden. Daarnaast merk ik ook dat de response lichtelijk lijkt toegenomen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring! Misschien zit het daadwerkelijk tussen mijn oren en heb ik het helemaal mis.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Je mag in nederland ook nog gewoon 120 en 130 alleen tussen 7 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends. Buiten deze tijden kan je op werkdagen nieteens harder rijden. In mijn ogen is er dus geen reet veranderd.
Nou hier in het Noorden kan ik wel 150 km/h constant rijden, zo rustig :)
Flitsmeister APP aan en gang is alles :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Thopolo en BlackDiesel
Short update:

Eerste tank van 98 (Shell) is leeg. 760 km behaald, dus een nieuw record waarin ik zelfs enkele kleine tripjes heb gemaakt. Dat ik iets meer km kan maken op een 98 tank is natuurlijk leuk maar dat weegt niet op tegen de 'extra' kosten die je maakt t.o.v. 95.

Maar wat ik wel merk, en misschien zit het tussen mijn oren, is dat mijn motor veel rustiger en soepeler draait op 98 t.ov. 95. Dit vind ik een heel belangrijk verschil en op basis daarvan zou ik 98 aan andere aanraden. Daarnaast merk ik ook dat de response lichtelijk lijkt toegenomen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring! Misschien zit het daadwerkelijk tussen mijn oren en heb ik het helemaal mis.
Leuk dat je ons voorziet van je ervaringen. Het zit niet tussen je oren, het is zo :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!