Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Ja das de andere manier. Had er zelf voor gekozen toch wat van de puffertjes af te schaven, zodat het een 5 min klusje zou zijn als ik mijn oude gasveren ooit erop wilde zetten en de originele puffers. Heb inderdaad gehoord dat jouw manier 'beter' werkt, maar vandaar dat ik dit nu gewoon zie als een bijkomend voordeeltje van het verwijderen van mijn ruitenwisser ;)

Ziet er ook wel super uit!! wel even wennen of niet?
Erg makkelijk met de auto wassen ;)
Waar ik dan wel benieuwd naar ben is in de winter als er sneeuw op ligt... heb je dan nog iets aan die nanolex?
Gewoon je verwarming aan en gaan?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ziet er ook wel super uit!! wel even wennen of niet?
Erg makkelijk met de auto wassen ;)
Waar ik dan wel benieuwd naar ben is in de winter als er sneeuw op ligt... heb je dan nog iets aan die nanolex?
Gewoon je verwarming aan en gaan?

Ja, volgens Nanolex gaat sneeuw (en vooral ijs) er ook sneller af. Waterdruppels vliegen er iig bij 40-50 km eenvoudig af :) Wennen valt reuze mee, ik gebruikte 'm toch nooit. Maar als je 'm wel geregeld gebruikt, moet je er maar even twee keer over nadenken.

Nice man :) Is het een glazen stopje?? of plastic?

Een glazen stoppertje van gecleant.de
 
En vandaag dan mijn laatste mod voor de komende tijd. Tijd geleden een spoilerlip gekocht van Maxton Design, in Pepper Grey laten spuiten en vandaag gemonteerd. Zie hier het resultaat:


Had 'm vorige week al een keer gemonteerd toen ie nog gewoon zwart abs was, rondjes gereden en drempels genomen en nergens problemen mee Big Grin Kan zelfs nog met gemak met mijn neus over een stoeprand.
 
Reflector achterbumper Polo6R TSI 1.2

Beste Quot,

Ik heb je garage bekeken, mooie Polo highline, wielen in gunmetal staan heel mooi bij de pepper grey lak;). Ben je niet bang dat je met die onderlip over drempels schuurt? Op een van jouw garagefoto's zie ik in de achterbumper een rode reflector? Heb je dit zelf aangebracht of is dit OEM? Lijkt op een sticker, of is dit echt kunstof? Vind dit wel mooi, wil ik ook op mijn Polo.

Groet,

Stanley6R
 
Hi Stanley, sorry lees je bericht nu pas. De onderlip heeft zijn beste tijd gehad, maar dat had niets met drempels te maken. Tijdens de winter binnen de bebouwde kom moeten rijden over een weg waar in het midden nog zo'n strook sneeuw lag.. Daar zat dus een steen tussen en heeft vervolgens mijn lip beschadigd.. Wel is ie redelijk clean afgebroken en kon ik er met de dremel iets moois van maken. Alsof het altijd al zo hoorde ;) (foto volgt).

De reflector achter is inderdaad een sticker, vond het zelf ook wel mooi en maakt de auto een tikkie sportiever. Dus alleen echt niet meer te zeggen waar ik die heb gekocht. Kan je alleen zeggen dat het een sticker van 3M is. Dus dan kan je wel redelijk uit de voeten.

Je hebt trouwens ook een heeeeeele mooie auto!
 
Echt een mooie Polo Quot!! Ik heb zelf vorige week een nieuwe Polo R-line besteld! Ik zie dat jij mooie leds in je mistlampen hebt zitten. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? En is de kleur te vergelijken met die van je leds/koplampen?
 
Thanks Markehv040! Ik heb ze via onze sponsor gekocht, xenonlamp.nl. Durft alleen echt niet meer te zeggen welke van de zoveel.. Weet alleen dat ze 6000K zijn en toch stiekem wel een stukje koeler/blauwer dan de orginele xenon+led lampen. Die blijven hangen rond de 5500k ofzo. Maar je ziet het ook al redelijk goed op de nachtfoto bij mijn garage, er zit zeker verschil in.
 
Even een nieuwe hoofdfoto geplaatst. Heb nieuwe mistlampen gekocht Big Grin Helemaal blij mee. Had eerst LED lampen in de orginele mistlamp unit zitten, maar deze waren volgens mij 6000k, dus het verschil met de originele xenon + LED (rond de 4300k dacht ik) was nogal groot. Deze mistlamp units zijn 5000K, nog net niet dezelfde kleur als mijn originele lichten maar het komt akelig dichtbij! Ik ben er in ieder geval erg blij mee. En aangezien ik ze ook als mistlampen wilde gebruiken was het een simpele kwestie van plug-and-play.
 
Ha Jan,

Geen enkel probleem. Ik kon met mijn neus nog steeds over een stoeprand hangen, en dan had ik nog een centimeter of 2 ;) Drempels kan ik ook normaal nemen, wel altijd wat voorzichtiger maar niet strikt noodzakelijk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!