Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Mooie wagen en inderdaad veel mooie (die je niet vaak ziet) opties!

Op foto 7 zie ik dat je instapverlichting aan de onderzijde van je deur hebt. Is dit origineel of aftermarket?


Probeer mijn best te doen ;) Instapverlichting heb ik zelf uitgetest en gemonteerd met een LED-strip die ik van Conrad.nl had gehaald. Toen dat werkte (gekoppeld aan voetverlichting), heb ik de draden netjes weg laten werken via dezelfde ingangen als de speakerkabels.
 
Dikke auto hoor! Ik zie dat je bent overgestapt naar een schroefset. Was je verder wel tevreden met de H&R 25/40 veren? Deze veren namelijk zelf besteld. Toevallig ook nog een foto met de veren en 17 inch? :)

Thanks! Zat laatst ook naar jouw rode accenten te kijken, ook heel mooi.

Was prima tevreden met de H&R veren. Maar kwam toch een kans voorbij om een mooi schroefsetje te kopen. Nu staat mijn neus nog iets lager.

I.c.m. je orginele schokdempers zul je wel zo'n boot-effect hebben als je drempels wat te enthousiast neemt.

Foto 2, 3, 7, 8, 9, 25 en 27 zijn foto's met mijn orginiele schokdempers en H&R 25/40mm veren. Foto 24 de enige met mijn Eibach schroefset. Haha, tijd om weer wat foto's te updaten.
 
Ja hoor... Ik mag me melden met minder goed nieuws. Gisternacht hebben twee mensen mijn ruit ingeslagen en mijn koplampen gestolen. Dit uit een ondergrondse parkeergarage bij mijn woning. Ook een Golf is onder handen genomen..
 
Ik snap nooit dat niemand zoiets opmerkt! Maar ja, bij ons in de straat halen ze ook het hele navigatie-systeem uit een BMW, het laatste type. En 3 maanden later weer nadat het gerepareerd was. Gewoon onder je raam, 4 meter van je voordeur!
Moeten we dan toch naar een wereld vol met kamera's om die lui te pakken te nemen? O ja, het zijn niet altijd de "buitenlanders". Afgelopen weekend bij ons 3 gasten op heterdaad betrapt bij een inbraak. Ze woonden gewoon 3 straten verderop bij ons in het dorp. En het waren al bekenden van de politie...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!