Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Mijn laatste update, heb de Aziatische achterlichten van Pridevisions overgenomen. Zie hier het resultaat:




Daarnaast ook EINDELIJK een reclameloze kentekenhouder op de auto geplaatst (nog niet op de foto te zien). Nu nog een laatste update aan de voorkant van mijn auto en dan is het weer mooi geweest voor 2013.
 
Staat er zo te zien nog steeds mooi bij! Big Grin
Heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik je polo niet goed genoeg heb bekeken afgelopen m&g, dus ben je er dit jaar weer bij? :mrgreen:

Moet denk ik maar to-drool-on/over lijstjes gaan maken voor de aanwezige auto's :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Staat er zo te zien nog steeds mooi bij! Big Grin
Heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik je polo niet goed genoeg heb bekeken afgelopen m&g, dus ben je er dit jaar weer bij? :mrgreen:

Moet denk ik maar to-drool-on/over lijstjes gaan maken voor de aanwezige auto's :lol:

Thanks :) en als je 27 april dan denk ik niet dat ik er bij kan zijn...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!