Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Heb een how-to opgestuurd naar Bas m.b.t. handschoenenkastverlichting. Daar wordt alles uitgelegd. Wat betreft mijn instapverlichting, die heb ik van Conrad:

LED-strip printplaat 330mm 12V koud-wit Bestnr.: 186666-89 voor 3,59 euro

Fantastisch stripje met dezelfde kleur als mijn LED kentekenverlichting. Ook zijn ze in staat om mee te dimmen met mijn voetverlichting! Aansluiten spreekt eigenlijk voor zich, gewoon positief op positief bij mijn voetverlichting en idem dito voor de negatieve draden.
 
Nice! Is dat spul makkelijk aan te brengen? Ik hoor verhalen over een waas wat je op de ruit krijgt.

Ik hoop het :) Had er nog een topic over gepost en IbifaHo gaf aan dat Nanolex goed was en dat je Rain-X inderdaad vanwege de waas die je kan krijgen moet vermijden. Na wat youtube video's te hebben gezien van Nanolex maar besloten hiervoor te gaan. Ik laat het wel weten tegen die tijd!
 
Hoe sluit het gewrapte zwart van je dak aan op jouw zonnedak? Loopt de kleur mooi in elkaar over of kan je verschil in zwart zien?

Kleurverschil, kleurverschil.. De een is een sticker op lak en ander is donker glas.. Voor zover dat op elkaar aan kan sluiten, sluit het aan :) Maar je blijft natuurlijk zien dat mijn dak uit twee verschillen materialen bestaat.
 
Hier dan eindelijk de foto's van mijn achterklep zonder ruitenwisser :) De verzending van Nanolex duurde echt verschrikkelijk lang..

Maar ben zelf erg blij met het resultaat en het heeft als bijkomend voordeel dat mijn automatische achterklep het nu altijd en overal doet :)







 
Ziet er inderdaad wel erg gaaf uit! Misschien moet ik toch ook maar eens een tijdje de achterruitwisser niet gebruiken om te kijken of dat bevalt of niet.

het heeft als bijkomend voordeel dat mijn automatische achterklep het nu altijd en overal doet

Kun je uitleggen wat je achterruitwisser daarmee van doen heeft? Dat begrijp ik namelijk niet... :oops:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er inderdaad wel erg gaaf uit! Misschien moet ik toch ook maar eens een tijdje de achterruitwisser niet gebruiken om te kijken of dat bevalt of niet.



Kun je uitleggen wat je achterruitwisser daarmee van doen heeft? Dat begrijp ik namelijk niet... :oops:

Zo'n ruitenwisser (incl. motor, etc.) is toch redelijk zwaar, en dit is nou net het gewicht waar mijn scirocco puffertjes geen moeite meer voor hoeven te doen :) En als je je ruitenwisser niet meer gaat gebruiken, zou ik wel je ruiten behandelen met bijv. Nanolex.
 
ik moet eerlijk zeggen dat ik geen probleem heb met me achterklep... heb alleen wel de 2 aanslag rubbers verwijderd en een tule ingestopt dat het gat dicht is....
Tot nu toe geen probleem met me achterklep gehad..:) en ik heb nog een extra gewicht ivm bleumotion pakket
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
ik moet eerlijk zeggen dat ik geen probleem heb met me achterklep... heb alleen wel de 2 aanslag rubbers verwijderd en een tule ingestopt dat het gat dicht is....
Tot nu toe geen probleem met me achterklep gehad..:) en ik heb nog een extra gewicht ivm bleumotion pakket

Ja das de andere manier. Had er zelf voor gekozen toch wat van de puffertjes af te schaven, zodat het een 5 min klusje zou zijn als ik mijn oude gasveren ooit erop wilde zetten en de originele puffers. Heb inderdaad gehoord dat jouw manier 'beter' werkt, maar vandaar dat ik dit nu gewoon zie als een bijkomend voordeeltje van het verwijderen van mijn ruitenwisser ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!