Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Velgen staan hem echt super! heel goede keuze qua kleur ook, ziet er veel sportiever uit nu ;)


Thanks! Ben er ook erg blij mee.

En ik moet zeggen, overstap maken van 15 inch naar 17 inch is echt te verwaarlozen als je het vergelijkt met mijn overstap van standaard veren naar H&R verlagingsveren. Je merkt alleen bij het sturen dat er bredere banden onder liggen en je hoort ze ook beter, maar voor de rest voel ik namelijks een verschil.
 
Haha dat heb je goed gezien. Dat is momenteel nog een standaard sticker, wilde kijken hoe het eruit zou zien. Maar ben nog van plan een nieuwe sticker te kopen en het beter op maat te maken en aan te laten sluiten op de lijnen van de achterbumper.

Zal in het weekend een betere foto maken!
 
Zag dat ik mijn originele foto ook gewoon kon croppen. Zie hier mijn sticker.


Heb ondertussen ook al een strip online gekocht van 3M van een meter lang. Deze zal ik helemaal op maat maken. Even nog inspiratie op doen van alle andere VAG auto's met zo'n reflector :)
 
Iets in de trant van de GTI?;)
Of wil je aan een stuk door een reflecterende sticker?;)

Ja, gewoon in de trant van een GTI, maar wil even kijken hoe ik de vorm precies laat lopen van de sticker zodat ie helemaal aansluit op de bumper :)


Staat best goed zo'n reflector stikker. Echt waar joun wielen zijn mooi. Als ik jou was zou ik er 5-10mm spacers tussen doen. Dan zou die er echt dik uitzien :)

Ja, daar zat ik ook al over na te denken, maar het liefst wil ik er geen spacers tussen hebben. Aan de andere kant, het zijn maar 5-10 mm spacers.. Iemand ervaringen hiermee? Zal het ook even navragen bij mijn velgenman.


en nog een sierstukje op de uitlaat:smile:

groeten ger

Ook hier kan ik niets anders dan 'ja' op antwoorden.. Maar de keus zal niet makkelijk zijn.. Ik twijfel hard of ik een GTI achterbumper wil (moet natuurlijk weer overgespoten worden in pepper grey) met Rieger carbon diffuser, of een Rieger achterbumperaanzet met carbon (moet ook overspoten worden natuurlijk), of de originele achterbumperaanzet van VW (ook weer spuiten natuurlijk).. En aan de hand daarvan moet ik weer bepalen of ik voor een sierstuk ga, niets doe, of een andere (sport)uitlaat onder laat zetten. Keuzes, keuzes.. ;)
 
Ja, daar zat ik ook al over na te denken, maar het liefst wil ik er geen spacers tussen hebben. Aan de andere kant, het zijn maar 5-10 mm spacers.. Iemand ervaringen hiermee? Zal het ook even navragen bij mijn velgenman.

Ik heb zelf DR spacers van H&R achter de wielen. 10mm voor en 15mm achter. Setje spacers kost ongeveer €70 en je moet wielbouten erbij kopen die 5-10mm langer zijn, kosten ongeveer €15. Het is wel slecht voor de wiellagers, maar als je 5-10mm er tussen doet is er weinig aan de hand. Misschien dat de wiellagers 1maand minder meegaan dan normaal.
 
Ik heb zelf DR spacers van H&R achter de wielen. 10mm voor en 15mm achter. Setje spacers kost ongeveer €70 en je moet wielbouten erbij kopen die 5-10mm langer zijn, kosten ongeveer €15. Het is wel slecht voor de wiellagers, maar als je 5-10mm er tussen doet is er weinig aan de hand. Misschien dat de wiellagers 1maand minder meegaan dan normaal.

Hmm, klinkt goed. Ja dat van de wiellagers had ik ook al gelezen, maar effect is idd te verwaarlozen. Vind het eigenlijk alleen achter iets te smal en na het zien van jouw garage foto's ga ik denk ik ook maar 10-15mm spacers aanschaffen voor de achterste wielen :)
 
Voor je ze gaat aanschaffen zou ik eerst met een meetlint goed gaan kijken hoe breed je kunt gaan zonder dat ze aanlopen tegen de wielkuip. Wat je ook kunt doen is je auto opkrikken en dan een plank hout van 10-15mm er tussen doen (wel de auto op de krik laten :) ). Zo krijg je een indruk van hoe het er uit gaat zien.
 
Zag dat ik mijn originele foto ook gewoon kon croppen. Zie hier mijn sticker.

Heb ondertussen ook al een strip online gekocht van 3M van een meter lang. Deze zal ik helemaal op maat maken. Even nog inspiratie op doen van alle andere VAG auto's met zo'n reflector :)

Ziet er goed uit zit er zelf ook aan te denken maar net als jij moet ik ook effe inspiratie op doen en eerst alle andere dingen afmaken Big Grin
 
Daaaaaaar gaan we weer! In afwachting andere bestelling om mijn achterruitenwisser te verwijderen, aan de slag gegaan met iets anders wat ik al lang wilde doen.

Ten eerste, eindelijk verlichting in mijn handschoenenkast :) Voor het eerst licht in het donker.

Ten tweede, instapverlichting gemonteerd :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!