Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Thanks bas, ben er zelf ook enorm blij mee :) Heb mijn stuur bij P en P onderdelen gehaald. Ze zaten net in een verhuizing ofzo, beetje vaag gedoe allemaal. MAAR ik werd heel goed geholpen daar. Kan niet meer met zekerheid zeggen wat ik heb betaald, maar ik kon mijn oude airbag inruilen voor eentje die in een sportstuur paste zonder extra kosten. Als ik het me goed herinner was het rond de 200,-

En met vaag gedoe bedoel ik, voor een verlaten pand staan met niemand aanwezig (ze moesten van hun nieuwe pand komen, maar ik stond toch al leuk 30 min te wachten ook al had ik een afspraak gemaakt). Ook had ik de foto gezien van een sportstuur met grijze stiksels (deze wilde ik ook), maar wilden ze mij eerst een GTI stuur meegeven met rode stiksels, MF knoppen en flippers (en lichte beschadiging, ze dealen in onderdelen dus ja..). Ze vonden het trouwens geen enkel probleem om mij het stuur mee te geven met grijze stiksels, ze moesten alleen we achter goed zoeken voordat ze 'm vonden. Verder wisten ze ook niet wat voor prijs ik had afgesproken met hun baas.. Wel gewoon eerlijk tegen hun geweest hoor :)

Monteren was gratis trouwens. En zoals gezegd, mensen waren aardig, servicegericht en competent. Ze zaten alleen in een chaotische verhuizing.
 
Bedankt voor de info ;) ik zal tzt eens contact opnemen met p&p

Denk je dat het mooi zou staan als je de mistlampkappen en de lijntjes onder en boven de ondergrille in kleur laat spuiten???
 
Na maandenlang zoeken eindelijk velgen gevonden en gekocht. Hopelijk zijn de banden morgen binnen en kunnen ze nog even onder de auto voordat ze over een maandje of twee weer moeten worden omgewisseld voor de winterset :)

Foto's volgen zodra de velgen zijn gemonteerd!
 
2869t_1.jpg


Ik zeg foto van de maand :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!