Quot
Quot

Quot :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI
Kleur
Pepper Grey
Bouwjaar
2011
Erg vervelend @Quot succes met de afhandeling.
Ik heb weleens gelezen dat sommigen de hendel om de motorkap te openen
weghalen om zo xenon diefstal te voorkomen. En de koplampen met speciale schroeven vastzetten.
Je hebt dan natuurlijk ook kans dat ze de auto nog meer slopen.
Ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Ja is een beetje lastig te bedenken wat te doen.. Zo'n hendel weghalen is op zich een goed die, maar mocht het weer zo ver komen, hebben ze alweer een ruit ingetikt...
Auto is nog all-risk verzekerd en xenon fabrieksaf, dus denk dat ik ze gewoon terug krijg. Maar het is gewoon een heel naar gevoel om te weten dat ze zo weer terug kunnen komen en hetzelfde trucje uit kunnen halen..
 
Zo te lezen heb je polo verlaagd met verlagings - veren en je schokken brekers heb je standaard gehouden ik zou graag willen weten hoeveel je voor heb verlaagd en hoeveel achter.
Ha Ravish,
Er zit een Eibach set onder mijn auto. Van wat ik kan herinneren heb ik ze achter iets verder laten zakken dan de voorkant zodat de bovenkant van de wielkasten even ver van de naaf zaten. Normaal staat de Polo 6R namelijk iets 'agressiever' met de neus iets lager dan de achterkant.

Achter staat mijn schroefset op z'n laagst zonder er iets tussenuit te halen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!