Polo 6R/6C verlagen tips?

Plaatsen van de onjuiste dempers kan gevolgen hebben voor het rij gedrag. Daarom bestel ik altijd aan de hand van de auto gegevens de aslasten. Heel belangrijk om nader hand geen klachten te krijgen
 
Wist ik niet, maar bij de VW dealer verkopen ze Eibach in het Blauw. (als een toeter)
wat is het verschil, Andere kwaliteit of betaal je voor blauw.

VW Bestell-Nr. 6R0071677B
1 Set = 4 Fahrwerksfedern, ABE
Tieferlegung ca. 25-30 mm
Achslast VA 960kg // HA 770kg
 

Bijlagen

  • $_72.JPG
    $_72.JPG
    18.5 KB · Weergaven: 76
  • 83444.jpg
    83444.jpg
    71.6 KB · Weergaven: 77
  • $_6.jcvpg.jpg
    $_6.jcvpg.jpg
    1.3 KB · Weergaven: 80
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Wist ik niet, maar bij de VW dealer verkopen ze Eibach in het Blauw. (als een toeter)
wat is het verschil, Andere kwaliteit of betaal je voor blauw.

VW Bestell-Nr. 6R0071677B
1 Set = 4 Fahrwerksfedern, ABE
Tieferlegung ca. 25-30 mm
Achslast VA 960kg // HA 770kg
Mischien kleur blauw gemaakt tijdens productie om zo de verschil tussen vw geleverd en andere partijen geleverd te onderscheiden?

Als het maar goed rijd
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
boyss even een vraagje.... ik wil graag een ap schoefset kopen en het welbekende gat tussen mijn velgen en de wielkas dichten maar ik heb regelmatig mensen achterin zitten hebben mensen ervaringen met ap schoefsetjes ?? loopt die dan niet aan als ik drie van die 10 tonners achter in heb zitten ? of is het allemaal stug genoeg en houd die het wel ???
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi caya 
Met mijn vorige auto's heb ik schroefset gereden en 1 van de betere airride sets. Voor dagelijks rijden beveel ik zeker air aan, dan praat ik puur uit me eigen ervaring met de set die ik had. Het was super makkelijk 1 knop en de auto ging naar de gewenste stand dus bij hoge drempels, kuilen, enz enz. Maar de schroefset die ik had leverde kwa comfort ook niet veel in en ging ook goed laag.
 
Ik heb een ST/Weitec schroefset met wielmaat 215/35/18 9,5J ET35.
Schroefset staat achter helemaal omlaag zonder stelpotjes en 1,5cm kortere veren.
Dit slijt lichtelijk aan. Maar dan staat het ook wel heel erg laag met brede velgen.
Foto voor het idee:
lowerd.jpg

Het is trouwens wel een groot prijsverschil AP schroefset of Airride.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenT en Ruiter91
Als ik mijn bluemotion verlaag met veren valt de verlaging aan de voorzijde dan minder uit omdat deze standaard al lager is??

Stel er staat verlaging voor as 15 mm heb ik dan de volle 15 mm of is dit minder omdat hij van zichzelf al wat lager ligt?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
er zijn ook geen verlagingsveren die maar 15mm verlagen maar altijd meer. Of je moet een KW streetcomfort set nemen. let op dat sommige merken de BM ook apart hebben staan waarbij de verlaging van de BM er al afgehaald is maar dit staat er lang niet altijd bij.

AP is redelijk stug en garanderen dat eht niet aanloopt word mede bepaald zoals @IbifaHo zegt. En een achterbank met 3 personen erin zullen je bumpstops de beperking zijn
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!