Polo 6R/6C verlagen tips?

Bedankt voor de reacties! Merk wel sinds ik de 17 inch velgen heb dat de bochten ietwat stroever gaan..
@TCL ik zie op de website dat er diverse AP schroefsets zijn. Welke zouden dan nodig zijn voor deze Polo 6R/6C 1.2 TSI 90pk? Had jullie trouwens ook een e-mail gestuurd gisteren via jullie website.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ondertussen 2 maanden verder en helaas nog niet iets gevonden waarvoor ik wil gaan. Wel contact gehad met Lowering maar aangezien hier een aanbetaling vereist is en vervolgens betaling met cash, ben ik hier niet verder op in gegaan. Na een e-mail van mijn kant uit met de vraag "waarom"? Kreeg ik totaal geen reactie meer... Dus het vertrouwen is nog minder dan eerst, helaas...

Alle tips zijn dus nog welkom!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
hmm hier wil ik even op inhaken ik reageer daar altijd op.(en kan me geen mail herinneren waar dat gevraagd werd want waarom zou ik daarop niet reagereno_O) Misschien ergens verloren geraakt dat kan gebeuren maar zal het hier open en bloot even uitleggen ;)

Aanbetaling is om me eigen in te dekken dat mensen mij niet alles laten bestellen en daarna zonder wat te zeggen niet komen opdagen.

Restant contant is omdat ik geen pin automaat heb en daarom het contant afrekenen wel een manier is om het te voldoen. Van te voren over
maken mag ook maar dat was niet gewenst. Ik heb ook liever erna omdat ik dan zeker weet dat je tevreden bent.

Bijgesloten de reply die ik je gestuurd heb
 

Bijlagen

  • aanbetaling.png
    aanbetaling.png
    8.2 KB · Weergaven: 179
  • Leuk
Waarderingen: bdbroker en iichel
De e-mail is zeer zeker wel verstuurd, maar goed daar ga ik verder niet over discussiëren. Ik begrijp best dat je een aanbetaling wilt, maar ik ben iemand die het wel wilt. Waarom zou ik dan later toch beslissen van niet. Betaal liever het complete bedrag in één keer dan twee of drie keer..

Enfin.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Aanbetaling is volgens mij redelijk normaal hoor op zulke bedragen.
Maar ik begrijp beide kanten wel!
Toen ik mijn velgen met band (ongeveer €800,-) bestelde bij de bandenboer. Heb ik ook niks aan hoeven te betalen.

Ligt denk ik gewoon aan een ieder. Bij veel bedrijven/zaken kan je duren spullen laten bestellen zonder aanbetaling. Maar dat is niet waar het nu om gaat.
Zoek in elk geval nog altijd iemand voor de verlaging van de wagen. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
De e-mail is zeer zeker wel verstuurd, maar goed daar ga ik verder niet over discussiëren. Ik begrijp best dat je een aanbetaling wilt, maar ik ben iemand die het wel wilt. Waarom zou ik dan later toch beslissen van niet. Betaal liever het complete bedrag in één keer dan twee of drie keer..

Enfin.
Ik vraag me af wat je nu liever wil, een mooi verlaagde Polo of graag in 1x iets willen betalen...
Een groot bedrijf (bandenboer) kan makkelijker het geld voorschieten dan een kleinere zaak. Volgens mij is je aanbetaling wel save bij TCL, die loopt hier al langer op het forum rond.
En wil je toch graag betalen als alles gemonteerd is, dan zou ik contact opnemen met bandencentrum Jan Steverink in Apeldoorn.
Dan kunnen we vast volgende week foto's van je verlaagde Polo verwachten....;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Toen ik mijn velgen met band (ongeveer €800,-) bestelde bij de bandenboer. Heb ik ook niks aan hoeven te betalen.

Ligt denk ik gewoon aan een ieder. Bij veel bedrijven/zaken kan je duren spullen laten bestellen zonder aanbetaling. Maar dat is niet waar het nu om gaat.
Zoek in elk geval nog altijd iemand voor de verlaging van de wagen. ;)

Ik moest voor onze setjes winterbanden ( 2 setjes ) ook een kleine aanbetaling doen. Dus ik begrijp het wel.
Maar ik begrijp jou ook heel goed hoor want ik heb dat gevoel ook altijd, maar het is hier altijd nog goed gekomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Ik ben zelf in contact met Mark van Lowering, hij vraagt een aanbetaling om dat er mensen in NL zijn die het maar al te normaal vinden om spullen te bestellen en dan niet komen opdagen. Voor dit soort mannen is dit natuurlijk vervelend en kan hun de kop kosten met de zaak. Hij is tegen mij ook heel eerlijk en open geweest, heb 25 juli een afspraak bij hem en heb alle vertrouwen in zijn kunnen. Ik ga dan een Eibach Pro Street S-pakket onder mijn 6C leggen, ik heb al een sportonderstel maar vind hem nog te hoog. Als hij klaar is zal ik je een foto sturen op dit forum en wat ik er van vind.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ondertussen 2 maanden verder en helaas nog niet iets gevonden waarvoor ik wil gaan. Wel contact gehad met Lowering maar aangezien hier een aanbetaling vereist is en vervolgens betaling met cash, ben ik hier niet verder op in gegaan. Na een e-mail van mijn kant uit met de vraag "waarom"? Kreeg ik totaal geen reactie meer... Dus het vertrouwen is nog minder dan eerst, helaas...

Alle tips zijn dus nog welkom!
Mark is goed te vertrouwen (ervaring mee) enige grote nadeel waar je tegen aanloopt is dat je een enorme wachttijd hebt van minimaal 1 maand.

Dat was voor mij de reden om ze te laten opsturen en ze er zelf onder te zetten.

Dus daar hoef je niet aan te twijfelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Als tip, ik heb 3 schroefsets gehad waarvan ik Weitec de beste vond. Heet tegenwoordig ST supensions. Ging redelijk laag en toch nog steeds comfortabel. Als je geld over hebt ga voor air :) Voor de twijfelaars kan je wel eens mee rijden met mn ibiza.
Mijn schroefset kwam overigens ook bij Mark vandaan :)
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Dat mag je zeker vragen Big Grin

Comfort was niet naar mijn zin. Maar heb onder al mijn auto's kw, koni of eibach gehad, dus ben wat dat betreft ook wel beetje verwend. We willen de polo nog wel een paar jaar houden, dus vond het de investering wel waard
Ik heb afgelopen zaterdag H&R setje laten monteren 35/55mm

Is dat de zelfde setje geweest?

Auto is naar mijn idee iets lager dan het had gemogen. Maar het ergste is dat het rijcomfort compleet weg is! Stuiterd over de weg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!