Polo 6R/6C verlagen tips?

Weet je waar ik meer een probleem mee heb dat als ik die veren set wil bestelen dan staat nergens mijn model en motor type erbij, ja wel GTI maar de 1.4.:(
@peter.huisman je moet eens op autoscout24.de kijken om het sleutelnummer te achterhalen zoals de duitsers het ook wel noemen HSN/TSN als je daar achter bent gekomen moet je eens op ebay.de gaan kijken,zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Hallo iedereen,

Ben vrij nieuw hier op het forum, en had een vraag. Rij zelf een polo 6c highline van december 2015, nu wil ik hem ook gaan verlagen. En ben der al overuit dat dit moet gaan gebeuren, met een schroefset. Welke betaalbare schroefset kunnen jullie mij aanraden? En eventueel een adres hier in het noorden die het levert/monteert/uitlijnt. Woon zelf in de buurt van groningen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Hier in zeeland ligt nog een mooie schroefset zag ik op marktplaats. KW variant 1 inox voor 500 euro is volgens mijn een zeer goede prijs en een zeer goede set
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Nog even een vraag met het oog op verlagen, zit nu een tijdje rond te kijken en verschillende verhalen te lezen her en der.

Als je gaat verlagen met veren, is het niet verstandig lager te gaan dan een 25/30 verlaging. Met het oog op de standaard dempers, dus dan valt mijn oog op de eibach pro kit. Maar is het dan niet verstandig, om als nog de dempers te veranderen?

Zag zelf via de zelfde site, als waar ik de veren wil gaan bestellen dit setje:
https://www.x2car.de/BILSTEIN-B4-Gas-Stossdaempfer-Komplett-Set-vorn-hinten-fuer-VW-Polo-6R-6C

Zal dit de beter optie zijn, om die mee te bestellen? Of zal het prima kunnen op de standaard dempers?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Iemand die mij advies kan geven?

Ik sta op het punt verlagings veren te bestellen, zou eerst een 25/30 verlaging nemen. Maar dit lijkt me toch te weinig, nu zag ik verlagings veren van vogtland. Met een verlaging van 30/50, nu wil ik dit in combinatie doen met bilstein b4 dempers. Zou dit een goeie combi zijn, of moet ik meer aanpassen?

Mvg. Stefan
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Iemand die mij advies kan geven?

Ik sta op het punt verlagings veren te bestellen, zou eerst een 25/30 verlaging nemen. Maar dit lijkt me toch te weinig, nu zag ik verlagings veren van vogtland. Met een verlaging van 30/50, nu wil ik dit in combinatie doen met bilstein b4 dempers. Zou dit een goeie combi zijn, of moet ik meer aanpassen?

Mvg. Stefan
Hoi Stefan, ga je nou voor verlagingsveren of een schroefset?
Ik zou eens informeren bij Automat Veendam wat een AP schroefset je gaat kosten inclusief montage en uitlijnen. ;)
 
Hoi Stefan, ga je nou voor verlagingsveren of een schroefset?
Ik zou eens informeren bij Automat Veendam wat een AP schroefset je gaat kosten inclusief montage en uitlijnen. ;)
Wou eerst voor een schroefset gaan maar, hoor goeie dingen over die b4 schokdempers. En wil dan de vaste verlaging doen, omdat ik de schroefsets aardig duur vind.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Ik zou een AP schroefset adviseren. Je kan zelf de hoogte instellen en dus altijd tevreden over de hoogte. Qua kosten zal het niet veel verschillende t.o.v. veren met dempers. Comfort is dan ook ruim voldoende. Met alleen veren/dempers moet je maar hopen of je tevreden bent over de hoogte. Suc6 met je keuze
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
ik heb idd net als mikkie30 een AP schroefset. zeer tevreden over. @Mikkie30 heb jij achter nog andere veren of iets dergelijks?

Ik heb zelf een st (weitec) schroefset. Achter veren heb ik aangepast (15mm lager). Ook heb ik de potjes laten afdraaien zodat ik zonder stelring maar wel met potje de veer kon monteren. Ik heb destijds voor weitec gekozen omdat die achter lager kan. Maar was voor mij niet laag genoeg Haha. AP is verder prima en vergelijkbaar met st.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Na enige tijd overal te infomeren etc ga ik toch mijn vw polo laten verlagen met de eibach pro kit. (voor 25mm en achter 30mm). Ik mis gewoon de sportieve look aan mijn auto..
Ik heb nu standaard 15inch banden/velgen. Ik wil andere velgen erop laten zetten. Ik twijfel behoorlijk om dan toch te gaan voor 16inch banden + velgen. Wat raden jullie mij aan? Zal dat mooier staan? En hoe zit het dan qua comfort (wegligging etc).:)
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!