Polo 6R/6C verlagen tips?

En hoe zit dat bij een Blue-gt die heeft al een sport onderstel
ik wil ook graag mijn blue-gt verlagen maar wil toch wel wat comfort houden wat is dan handiger alleen veren of een set met dempers erbij.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Heel veel goede en minder goede ervaringen over verlagen, maar wat ik nu nog mis is een knappe foto van het resultaat bij verlagen met 3 cm (voor en achter).
Mijn bandenman zegt dat je zowel voor als achter gelijk omlaag moet brengen, dus Bv 30/30 en niet 25/40 of zo omdat dit er niet uit ziet. Ik ben benieuwd. Vraagt trouwens voor een Eibach set €400 incl montage
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 110pk 
93a3deacaf09a3031d39a110da87a4e3.jpg

Met Eibach veren en Bilstein dempers, verlaging 25/30 mm. Net zo comfortabel als standaard. Ga voor complete set, die is op elkaar afgestemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood
Welke dempers heb je?? Ik heb achter nu b4 voor origineel en nu nog originele veren

Ben al enige tijd op zoek naar de ideale verlaging vooral de achterkant mag wel zakken. Maar zo hoog mogelijk rij comfort dus deze combinatie raad jij wel aan 3errors?
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Bedankt voor de tips heren! Wat voor mij wel hoog in het vaandel staat is dat het comfort moet blijven.
Dit zou enigszins weg gaan als je met een vaste verlaging set gaat werken, wat eigenlijk inhoud dat je de veren verwisselt? Bij een schroefset zou dit dus weer niet zijn..

Alvast dank voor nog extra tips en foto's!

@HJV & 3errors; hoeveel cm hebben jullie de wagen laten zakken?
Ik heb een normale polo 6r dus geen bluemotion en ook geen TSI ik heb mijn auto voor 25 mm laten zakken en achter 30 mm met eibach veren. zal een foto posten met voor en na de verlaging.
 

Bijlagen

  • zonder verlaging.JPG
    zonder verlaging.JPG
    498.3 KB · Weergaven: 318
  • Polo met verlaging.jpg
    Polo met verlaging.jpg
    574.4 KB · Weergaven: 317
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Kijk dat zijn foto's waar ik wat aan heb. Aangezien hij net 4 weken oud is wou ik de dempers laten zitten en alleen de veren vervangen. Vraag mij nog wat af 3errors.... past mijnwinterset 185/60/15 straks nog wel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 110pk 
Beste allemaal,

Ik lees hier heel veel over verlagen van de Polo met verschillende set's en verschillende motor type's, nu ben ik sinds vorige jaar augustus in het bezit van een
nieuwe Polo GTI 1.8T 192 PK, ik vind net als velen van jullie de ruimte tussen de wielkasten en de banden te veel en zou hem graag 2 a 3 cm verlagen.
Nu is mijn enige vraag kan dit met veren zodat ik de oem dempers behoud want ik heb namelijk sport select en dan word de auto een stuk "stugger"
Lijkt wel en misschien is het wel het zelfde als bij audi, magnetic suspension. Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt. :)
IMG_0558.JPG
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 GTI 
Ik heb een polo 6r 1.2 80PK ik heb hem verlaagd met de originele schokbrekers maar met eibach veren, gaat goed en het is geen stuiterbak. Ik zal 3 foto's plaatsen 1 niet verlaagd en met 17 inch 7j en 215/40/17 en in de winter staat hij op bluemotion velgen 15 inch
 

Bijlagen

  • Mijn polo met de nieuwe velgen niet verlaagd.jpg
    Mijn polo met de nieuwe velgen niet verlaagd.jpg
    153.8 KB · Weergaven: 232
  • Polo met verlaging.jpg
    Polo met verlaging.jpg
    574.4 KB · Weergaven: 266
  • Polo op de winterset.jpg
    Polo op de winterset.jpg
    165.2 KB · Weergaven: 235
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Huisman
Dat ziet er wel mooi uit André1968 als die van mij er zo uit komt te zien ben ik zeker tevreden en ook nog eens niet te veel comfort inleveren:)
Bedankt Peter Huisman, comfort verlies valt reuze mee, even over de verlaging, hij staat op de originele schokbrekers met eibach veren, voor 25mm gezakt en achter 30mm. Ik kan nu nog op een normale manier de drempels nemen.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Bedankt Peter Huisman, comfort verlies valt reuze mee, even over de verlaging, hij staat op de originele schokbrekers met eibach veren, voor 25mm gezakt en achter 30mm. Ik kan nu nog op een normale manier de drempels nemen.
Ja dat is ook wat ik zou willen, originele dempers en alleen de verlaging veren, weet alleen niet of ik achter wel 30mm moet doen:)
IMG_0968.JPG
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!