onderhoud polo BM

Vandaag heeft mijn BM een 60.000km beurt gehad ik schrok van de rekening.
Ik moest 483 euro afrekenen??

Geen extra dingen alleen de beurt.
Vinden jullie dit ook veel?

Mwa brandstoffilter is al een hele klus om dat te wisselen, zit onder de achterbank als ik me niet vergis? Verder luchtfilter en interieurfilter, interieus is ook een redelijke klus aangezien die vaak achter het handschoenenkastje zit. Zo'n filter is ook prijzig (voor mijn Honda destijds 80euro!) Dan komt er nog een oliefilter en nieuwe olie bij en aardig wat werkuren dan valt 480euro nog best mee bij een officiele dealer.

Wel raar dat de prijzen voor anderen op 360 euro lagen.
 
Net antwoord van de dealer gehad.
De 1e en 3e beurt kost 360 de2e dus ook 360 alleen moeten de filters als extra gezien worden.
Zal dus wel kloppen.

Zijn er nog meer BM rijders waarvan die de auto de 2e beurt hebben gehad?
 
Net antwoord van de dealer gehad.
De 1e en 3e beurt kost 360 de2e dus ook 360 alleen moeten de filters als extra gezien worden.
Zal dus wel kloppen.

Zijn er nog meer BM rijders waarvan die de auto de 2e beurt hebben gehad?

Mijne was 369 de 60.000km beurt

auto staat op dit moment op 80.500 km dus het word wel over een paar maanden dat die naar de onderhoud moet ...ik ga alvast een potje reserveren voor het geval dat...zal wel rond 360~400 euro kosten zo'n 3e onderhouds beurt
alleen als ze weten dat ze dat brandstoffilter moeten vervangen en adverteren met vaste onderhoudsprijzen (en er is geen probleem gevonden) dat ze dan toch 360 vragen...mijn eerste onderhouds beurt was ook rond 350...bij lange na geen 269 zoals VW dat zo mooi voorschotelt.
 
in ieder geval teveel, dat gevoel had ik al bij de 30000 beurt, tov wat ze er voor doen bij VW, bij controle vond ik het oliepeil te laag en de koelvloeistof te laag en op de rekening ruitenwisservloeistof terwijl ik dat zelf had bij gevuld. klein materiaal ????? ( doen we altijd) bullshit het enige kleinmateriaal wat ze gebruiken zijn water, zeep en papieren handdoekjes om hun handen te wassen om 1700 uur. dus geen beurt meer in de VW garage.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik moet binnenkort voor mijn 90.000 km beurt.

Mijn fabrieksgarantie is al voorbij dus ik heb de verlengde garantie erbij gekocht voor een whopping actieprijs € 129 Big Grin (Normaal € 229 dacht ik)
Ik kan hem in 2014 nog één keertje verlengen en dan is het afgelopen met de fabrieksgarantie...

Heeft er iemand ervaring met onder bij VW Muntstad Utrecht? Ik had mijn vorige 2 beurten bij Lexpoint Hoofddorp laten doen...deze facturen waren € 310 euro en € 369 euro
hoe veel hadden jullie betaald? ik hoop toch echt op max 400 euro...
 
in ieder geval teveel, dat gevoel had ik al bij de 30000 beurt, tov wat ze er voor doen bij VW, bij controle vond ik het oliepeil te laag en de koelvloeistof te laag en op de rekening ruitenwisservloeistof terwijl ik dat zelf had bij gevuld. klein materiaal ????? ( doen we altijd) bullshit het enige kleinmateriaal wat ze gebruiken zijn water, zeep en papieren handdoekjes om hun handen te wassen om 1700 uur. dus geen beurt meer in de VW garage.

Helemaal mee eens, ik ben ook voornemens om straks met de 90.000 km beurt naar een andere garage dan de VW garage te gaan. Een standaard beurt vragen ze rustig 450 euro voor :eek:
 
€ 1400,- kosten voor een onderhoudsbeurt??? Is toch te gek voor woorden, wat hebben ze allemaal vervangen dan? Je brengt toch geen BMW 7- Serie voor onderhoud??? De prijzen lijken er wel op!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!