onderhoud polo BM

Ja idd erg cheap, ze zeiden me wel dat de volgende wel een stukje hoger zou liggen. Dat die op 30.000km nog niet een "echt" groot onderhoud is. Ik zal morgen even posten wat ze allemaal hebben gedaan.
 
Nee dat zal meer een klein beurtje zijn. Olie, Oliefilter, Bandjes pompen, verlichting controleren en vloeistoffen bijvullen. Stick Out Tongue

Maar ik vind het toch een hoop geld Stick Out Tongue Ik ben voor 100 klaar Stick Out Tongue
 
De 30.000km beurt kostte me 305 Euro. Er waren geen bijkomende kosten. Wel zat ik in een noodsituatie, en heeft de dealer me er 'tussen' geschoven. Prima service op zich. Maar misschien heeft dat de rekening wat zwaarder gemaakt?
 
mijne net weggebracht voor de 30.000km beurt...
men vertelde mij dat het 315 euro ging kosten :roll: :| naja goed...het is iets meer dan 250 maar hoe kan het dat het bij andere dealers andere prijzen zijn :? ?? dacht dat het vaste prijzen waren ?
 
Powerflow LongLife III 5W-30
SLX PROFESSIONAL Powerflow LongLife III 5W-30 Castrol Longlife III 5W-30 werd ontwikkeld in nauwe samenwerking met de VW-groep.
Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III is co-engineered in partnership met de VW Groep voor de laatste generatie van motoren. De volsynthetische formulatie met het vernieuwende "Clean Performance TechnologyTM" concept bepaalt een nieuwe referentie in de automobielindustrie. Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30 verlengt de levensduur van de moderne complexe uitlaatgas-emissiesystemen en helpt zo de schadelijke emissies naar het milieu toe te verminderen.

Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30 is geschikt voor alle benzine- en dieselmotoren waarvoor een smeermiddel vereist is volgens de VW normen 504 00 en 507 00. Bovendien laat zijn exclusieve formulatie toe om de meeste andere benzine- en dieselmotoren van het VW assortiment te smeren.
Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30 werd ontwikkeld en geproduceerd volgens de hoogste standaards die van toepassing zijn in de smeermiddelen industrie. Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30 biedt de volgende voordelen:

* Verhoogde zuiverheid van de roetfilter zodat het maximaal motorvermogen behouden blijft

* Hoge bescherming tegen slijtage

* Optimaal rendement

* Aanzienlijke brandstofbesparing

* Vermindering schadelijke emissies, bescherming van het milieu

Goedkeuring & Specificaties:

* VW 504 00/507 00
 
Lijkt mij dat je met 250 klaar ben, geloof dat daar vaste prijzen voor gehanteerd worden mits er geen 'rare' dingen worden gevonden

Ik was iets meer als 300 kwijt want ze vonden het nodig om de banden van voor naar achter te wisselen.
Terwijl ik aangegeven had dat ik de week daarop de banden liet wisselen naar winter dus heb ze mooi geld van de rekening laten halen ;)
 
ik moet binnenkort terug voor mijn 60.000km beurt...hij staat nu op 55.000 dus over een weekje of 10 zal die wel op 60.000 staan.

hopelijk zijn er geen kapotte onderdelen ofzo met de auto...tot nu toe rijd mijn BM PROBLEEMLOOS. (nooit problemen met starten in de zomer/winter etc.)

Mijn voorspelling = 310 euro
 
KYC, ik vrees dat we wat meer moeten betalen bij 60k. De mijne zit nu op 57k dus binnenkort ook aan de buurt.

Verder nog BM's hier die de 60k beurt al gehad hebben ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!