onderhoud polo BM

Ik was bij de 30.000 beurt 305 kwijt.
Ik vul vooraf de ruitenvloeistof zelf al tot de nok vol en vermeld dat bij het brengen.
Dan brengen ze 10 euro minder in rekening :)

Dus voor die 10 euro haal ik 10 liter bij de Action :)
 
hoezo meer betalen? reguliere onderhoud is toch gewoon 310 euro ongeveer?

Mijn BM moet over een kleine 4500 km zijn 60k beurt hebben. Mijn dealer vertelde me dat dat een zelfde beurt als de 30k beurt wordt, alleen moet bij 60k ook het dieselfilter (als ik het goed verstaan heb) vervangen worden. De prijs van deze beurt zal dus een stuk hoger uitvallen...
 
Bij het afnemen van mijn Polo BM gaf de verkoper aan dattie elke 15000 km een beurt zou moeten krijgen. Na 15 een kleine, na 30 een grote bij 45 en kleine enz.

Maar zoals ik begrijp is dit dus toch gewoon om de 30k ?

Zou voor mij best lullig zijn ook, rij ongeveer 2500km per maand (prive).
 
In je onderhoudsboekje staat duidelijk per 30k een beurt.

Wist de verkoper niet waar hij het over had?

Hoeveel km heb je er al op staan?

Bij het afnemen van mijn Polo BM gaf de verkoper aan dattie elke 15000 km een beurt zou moeten krijgen. Na 15 een kleine, na 30 een grote bij 45 en kleine enz.

Maar zoals ik begrijp is dit dus toch gewoon om de 30k ?

Zou voor mij best lullig zijn ook, rij ongeveer 2500km per maand (prive).
 
laat je niks wijs maken! die kleine beurten zijn niet nodig!!

dus gewoon om de 30k een grote beurt is meer als voldoende...DAMN 420 euro o_O...naja dan reserveer ik maar alvast dat geld over 10 weken...
blijft een duur geintje dat onderhoud :'(
 
om de 5000?!?! ik neem van aan dat in de eighties het een stuk goedkoper was al die onderhoudsbeurten ;)?

maar als een VW Verkoper dat zegt dat je om de 15k een beurt moet doen dan naait die je terplekke...want in de brochures staat toch duidelijk om de 30.000km moet er een onderhoudsbeurt gepland worden
 
om de 5000?!?! ik neem van aan dat in de eighties het een stuk goedkoper was al die onderhoudsbeurten ;)?

maar als een VW Verkoper dat zegt dat je om de 15k een beurt moet doen dan naait die je terplekke...want in de brochures staat toch duidelijk om de 30.000km moet er een onderhoudsbeurt gepland worden

Ik weet ook niet beter dat de Polo om de 30.000 km een onderhoudsbeurt moet hebben. Meen me te herinneren dat ze daar toen zelfs mee adverteerden toen de Polo 6R op de markt kwam!
 
morgen heb ik mijn 60.000km beurt + EGR klep vervangen

ben benieuwd hoeveel dit geintje gaat kosten ik ga het wel van tevoren vragen...kga nog steeds vanuit 310 euro --> EGR En Katalysator wordt vervangen onder garantie.

hopen is all you can do :S
 
De mijne moet ook bijna voor de 60k beurt, twijfel alleen enorm of ik hem naar de VW dealer breng of gewone bekende garage...

Ben altijd zo bang dat ze me bij de VW garage enorm afzetten, zoals in het voorbeeld voor 10€ ruitenvloeistof, wat een onzin!!
 
Als je nog in de garantie zit moet je er niet over nadenken.
Buiten de garantie kan je het toch gewoon doen.
Ben je wel je Vw mobiliteitsgarantie kwijt en zal je ANWB moeten nemen.
 
tsja...je kunt altijd nog naar de kwikfit / bovag garage / beunhaas gaan na je garantie periode...ik doe het idd nu ook alleen maar omdat ik nog VW Garantie heb...300 euro voor een grote beurt vind ik nog redelijk

maar ik heb de werkorder eens gezien ja...ze hadden me gewoon gecharged voor het autowassen bij Loogman! Ja HALLO...als ik me auto wil wassen dan doe ik dat zelf wel...dat was trouwens gewoon 10 euro hé >_<
 
KYC, door de wasstraat? En op eigen initiatief? WTF, dat moeten ze mij echt niet flikken, dan zijn ze met mij nog niet klaar.:evil:

Ja shit ik zag dat op de werkorder staan...vond dat echt geen stijl...zomaar auto wassen en stofzuigen...daar betaal je uiteindelijk ook voor!! tis wel een stukje service maar ja...10 euro zomaar verspillen voor zoiets slaat gewoon nergens op...
 
vandaag bij VW dealer langs geweest om te informeren over het onderhouds beurt van 30.000km. hij gaf door dat alle belangerijke punten worden na gekeken en dat er nieuwe olie filter in komt en olie wordt ververst. ik gaf door dat ik een software updat wilde doen, hij gaf door dat het niet zomaar gaat er moet eerst een klacht zij voordat zij dit updat kunnen doen en mischien heb ik deze update al omdat hij van 2011 is, maar eerst melden dat je klachten heb. volgende week ga ik afspraakmaken voor 30000km beurt.
iemand anders nog een ideeen omtrend update en grote beurt?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!