JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

Jaaaaaaa Basje, Jaaaaaa... Als een zonnetje hé!! Big Grin

Lammers audio Drunen, echt een top bedrijf! (Caradio is nu Lammers audio geworden omdat de eigenaar voor zichzelf is begonnen)

En natuurlijk ook onze eigen Bas!! Big Grin
 
Re: JeroenMPC's 6R

Even wat nieuws: Ik kom net van P&P af en heb een GTI achterbumper gekocht in het wit! Big Grin

Montage daar wacht ik nog even mee totdat ik een sierstuk heb gevonden omdat ik absoluut geen idee heb welke ik moet hebben.. Ik wil er een die zo veel mogelijk lijkt op een GTI stukkie ofcourse ;)

Nog even iets, in die bumper zitten gewoon parkeersensoren.. Compleet met kabels en stekkers, wat moet ik er nog bij hebben om dit te laten werken!? Big Grin

Beun de Haas shoppie:

 
Re: JeroenMPC's 6R

Of Of Of je doet ze allebei :twisted:

maar na vandaag je even gesproken te hebben klonk het nogal hoofdpijn om het helemaal zelf te doen de audio...dus ik twijfel nog en als ik iets meer geld uitgeef en dan door iemand te laten doen scheelt me wel een hoop gedoe..
 
Re: JeroenMPC's 6R

Zo, de bumper zit er op. Ben stiekem best een beetje trots op mezelf, niks kapot gegaan. Dat is wel eens anders geweest :lol:

Foto's!!!!

[resize=600:21rrhbu8]http://img809.imageshack.us/img809/6859/metgtibumper.jpg[/resize:21rrhbu8]

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!