JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

V

Verwijderd lid 195

Hee ik zal me even voorstellen, ik ben Jeroen. Ik rij inmiddels 3 jaar rond met mijn Seat Ibiza sport uit 2008. Toen de Polo uitkwam begon het weer te prikkelen om een nieuwe te kopen, ik wilde even wachten op de 3 deurs TSI. Nu ben ik een groot auto (en VW) fanaat, dus na een proefritje was ik natuurlijk verkocht. Ik ben afgelopen week langs een aantal dealerbedrijven in de omgeving geweest om de inruilprijs van mijn Ibiza te bespreken, en ik kreeg bij twee bedrijven een bijzonder goed bod voor mijn huidige auto. Zaterdag heb ik de koop afgerond en nu zit ik te wachten op mijn nieuwe Polo 6R!.

Het is een comfortline uitvoering in de kleur Candy White. Verder heb ik aan extra's geblindeerde ramen besteld, mistlampen en dagrijverlichting. Ook heb ik TT pedalen besteld.

Hij word naar verwachting eind Oktober geleverd dus voorlopig zal ik het moeten doen met foto's van o.a. jullie en andere Polo rijders.

Na de winter ga ik lichtmetalen velgen monteren, de 5 spaaks Audi RS6 velgen. Die ik mat zwart wil laten poedercoaten, staat goed op het wit vind ik zelf!. Ook zal een setje veren van ABT niet uitblijven en een afgeplat GTI stuurwiel. En tegen die tijd komt JD hopelijk met een chip op de markt ;) . Maar eerst nog sparen want de centen zijn voorlopig op!.

Dit is mijn huidige auto, ik ben overigens super tevreden over mijn Ibiza. Alleen het nieuwe model vind ik niet zo geslaagd, maar ja.. Smaken verschillen en dat is maar goed ook!.

aangepastibiza.jpg




Vandaag de foto's opgestuurd gekregen van de dealer, Woensdag middag is het dan eindelijk zo ver!. Maar tot die tijd alvast wat foto's!

dsc02569e.jpg


dsc02572.jpg


dsc02571j.jpg


Momenteel staat hij er als volgt bij:

[resize=600:21jetuk8]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SGEP4BN8.jpg[/resize:21jetuk8]

[resize=600:21jetuk8]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BIETITBC.jpg[/resize:21jetuk8]

[resize=600:21jetuk8]http://i55.tinypic.com/149wqip.jpg[/resize:21jetuk8]

Done:
- GTI Front
- GTI Grille
- Verlagen Eibach 25/30
- Zenec NC2010 Headunit
- Xenon 5000k
- MTX RT12PT Subwoofer
- Hertz Hi-Energy 165 Speakers voor & achter
- Side striping (Verwijderd)
- Armsteun origineel
- A-stijl GTI zwart
- Ventura ECU (133pk / 215NM)

To do:
- GTI bumper achter
- Golf R velgen (Zwart)
- Zwarte hemel compleet
- Zwarte spiegelkappen
 
Re: MyPolo 6R Candy

Hee ik zal me even voorstellen, ik ben Jeroen. Ik rij inmiddels 3 jaar rond met mijn Seat Ibiza sport uit 2008. Toen de Polo uitkwam begon het weer te prikkelen om een nieuwe te kopen, ik wilde even wachten op de 3 deurs TSI. Nu ben ik een groot auto (en VW) fanaat, dus na een proefritje was ik natuurlijk verkocht. Ik ben afgelopen week langs een aantal dealerbedrijven in de omgeving geweest om de inruilprijs van mijn Ibiza te bespreken, en ik kreeg bij twee bedrijven een bijzonder goed bod voor mijn huidige auto. Zaterdag heb ik de koop afgerond en nu zit ik te wachten op mijn nieuwe Polo 6R!.

Het is een comfortline uitvoering in de kleur Candy White. Verder heb ik aan extra's geblindeerde ramen besteld, mistlampen en dagrijverlichting. Ook heb ik TT pedalen besteld.

Hij word naar verwachting eind Oktober geleverd dus voorlopig zal ik het moeten doen met foto's van o.a. jullie en andere Polo rijders.

Na de winter ga ik lichtmetalen velgen monteren, de 5 spaaks Audi RS6 velgen. Die ik mat zwart wil laten poedercoaten, staat goed op het wit vind ik zelf!. Ook zal een setje veren van ABT niet uitblijven en een afgeplat GTI stuurwiel. En tegen die tijd komt JD hopelijk met een chip op de markt ;) . Maar eerst nog sparen want de centen zijn voorlopig op!.

Dit is mijn huidige auto, ik ben overigens super tevreden over mijn Ibiza. Alleen het nieuwe model vind ik niet zo geslaagd, maar ja.. Smaken verschillen en dat is maar goed ook!.

aangepastibiza.jpg




Vandaag de foto's opgestuurd gekregen van de dealer, Woensdag middag is het dan eindelijk zo ver!. Maar tot die tijd alvast wat foto's!

dsc02569e.jpg


dsc02572.jpg


dsc02571j.jpg


Momenteel staat hij er als volgt bij:

[resize=600:21jetuk8]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SGEP4BN8.jpg[/resize:21jetuk8]

[resize=600:21jetuk8]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BIETITBC.jpg[/resize:21jetuk8]

[resize=600:21jetuk8]http://i55.tinypic.com/149wqip.jpg[/resize:21jetuk8]

Done:
- GTI Front
- GTI Grille
- Verlagen Eibach 25/30
- Zenec NC2010 Headunit
- Xenon 5000k
- MTX RT12PT Subwoofer
- Hertz Hi-Energy 165 Speakers voor & achter
- Side striping (Verwijderd)
- Armsteun origineel
- A-stijl GTI zwart
- Ventura ECU (133pk / 215NM)

To do:
- GTI bumper achter
- Golf R velgen (Zwart)
- Zwarte hemel compleet
- Zwarte spiegelkappen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: MyPolo 6R Candy

Nou, na lang wachten is het dan eindelijk zover. Volgende week, Dinsdag of Woensdag kan ik eindelijk op pad met mijn nieuwe aanwinst. Vandaag even de velgen afgegeven bij van Mossel.

Hier enkele foto's van de velgen en een Photoshop ;)

7f3abf3ab4e68fac8fa2413.jpg


Ik heb wel een 3-deurs natuurlijk :cool:

imag012477.jpg
 
Re: MyPolo 6R Candy

Johan zei:
eindelijk is het dan zover Big Grin
misschien wel leuk om met die zwarte velgen je spiegelkappen ook zwart te maken (sticker?! of carbon kappen) en eventueel een zwarte streep (sticker) aan de onderzijde van je deur te maken? dan passen die zwarte velgen wat beter bij de auto :) zo is hij trouwens ook al super hoor Big Grin

Ik wil mijn dak nog glanzend zwart laten maken, en inderdaad een zwarte band onder de portieren laten plakken. Dat zou hem zeker niet misstaan. Maar eerst sparen haha ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!