JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

das waar als iemand het al een keer heeft gedaan bijvoorbeeld dan is het wel een stuk gemakkelijker zelf te installeren :)
maar goed als er iets kapot gaat aan de audioinstallatie dan kun je zeker wel mee teruggaan bij de audiozaken das dan wel weer het voordeel.

@Polootje
heb jij dan zo iets ingebouwd in je polo?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

KYC zei:
das waar als iemand het al een keer heeft gedaan bijvoorbeeld dan is het wel een stuk gemakkelijker zelf te installeren :)
maar goed als er iets kapot gaat aan de audioinstallatie dan kun je zeker wel mee teruggaan bij de audiozaken das dan wel weer het voordeel.

@Polootje
heb jij dan zo iets ingebouwd in je polo?

Nou....er staat nog wel het een en ander op stapel zogezegd:
een dubbele bodem wordt gemaakt waar de versterker(300W) in gaat met een multiplex plaatje waar een VW logo uit is gefiguurzaagd (dus ook gelijk wat ontluchting)
er wordt nog een versterkte subwoofer geplaatst en er komt nog een goed composetje vóór in....want dat hakkietakkie spul van VW is niet echt denderend (te weinig vermogen)

Dit gaat en wil mijn man allemaal nog doen en het is ook zijn hobby, dus er is nog genoeg werk aan de winkel op audiogebied. Het wordt nog een uitdaging omdat we een 16 kwadraat draad vanaf de accu naar de condensator willen trekken (lees: doorvoerpunt ergens onder de parafan???)

PS: ik zet hiero geen merken neer, omdat het dievengilde helaas ook kan lezen.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@KYC: Wat je ook zou kunnen doen is een actieve subwoofer kopen van marktplaats. Dan heb je in ieder geval geen versterker nodig. Als je tweeters erbij wil zal je voor de inbouw niet al te veel kwijt zijn. In Heerhugowaard zit ook een Caradio, misschien dat je daar even kan informeren.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

klinkt goed ik ga eens informeren..
Ik wil gewoon niet teveel geld uitgeven aan een audio setje dan zal richtprijs meer rond 200-300 euro zijn ipv een monsterlijke uitgave van 500-600 -_-

een collega van mij die ook de Polo BM heeft die heeft voor en achterspeakers...dus is hiermee de onduidelijkheid definitief de deur uit?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ik heb net even de How-to van johan bekeken. Maarre ziet er goed uit!! En is dus helemaal niet zo moeilijk om een lampje te vervangen bij een nieuwe polo!!
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Zo, nu dan eindelijk een foto gemaakt van de xenon. Speciaal nog mijn auto staan wassen, alleen is de lens van mijn Iphone niet bestemd voor het felle xenon licht. Ik zal het binnenkort nogmaals proberen met een fatsoenlijke camera! Big Grin .

Dit is een foto die ik eind vorig jaar heb gemaakt.

img0020iw.jpg


Hier is een foto van de nieuwe Xenon 5000k, het lijkt echter wel op 6000k dus erg duidelijk is het niet. Jammer want het is echt schitterend helder wit licht!.
img0040fj.jpg


En een lekker onduidelijke foto van mijn Navi, ook daar zal ik binnenkort een betere foto van maken.
img0038r.jpg


Ik vind het Zenec systeem redelijk prettig werken, alleen de vormgeving laat de wensen over. Dat had toch echt beter gekund, met name het menu is erg druk. Ik hou meer van lekker simpel en overzichtelijk. Verder vind ik de versterker goed en ook de navigatie iGO8 werkt super!. Films kijken gaat ook goed, het systeem hapert niet en was lekker makkelijk te vrijwaren :twisted: .

Inbouw gedaan bij Leonparc, ik ben zeer netjes en vakkundig geholpen. Gezien ik Zaterdag om 16:00u langs ben gegaan om 'nog effe snel dat systeem in te laten bouwen'. Dat bleek dus niet 'effe' te zijn zoals ik dacht, ik was er zelf natuurlijk (ten irritatie van mijn vriendin) aan gaan sleutelen. :lol:
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ha Maatje

Al lekker bezig hoor hierzo!
Zag net pas je bericht staan, jou dus meteen ook ff opgezocht :)

Binnenkort als de nieuwe velgen er zijn gaan we ff n stukje toeren baas!

Candy/Black perfect match!

Ciaoo
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ik ben even de cijfers van jouw en mijn polo aan het vergelijken:

MyPoloCandy VS Bas:


[resize=600:3826bfqm]http://img72.imageshack.us/img72/2283/vergelijking6r9n.png[/resize:3826bfqm]

Ik heb mij enigzins verbaasd ;)
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ik verbaasde mij vooral over de afgenomen cillinderinhoud en het toegenomen vermogen. 77kw/105pk tegenover 55kw/75pk is toch 30pk verschil :shock:

Op een auto die ligter is, gaat goed dan Big Grin
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

MyPoloCandy zei:
Yep een Bluemo heeft inderdaad een achterspoiler voor de aerodynamica.

Ik heb de Pioneer TXW11A, prima sub ben er erg tevreden over!. Goed ter ondersteuning van het geluid, niet om de halve buurt mee uit bed te beuken Stick Out Tongue .

Ik heb voor de sub €110 betaald en de inbouw was €60, tweeters van Earthquake kosten €22. Hele nette prijzen vind ik zelf!.

hoi jeroen, ik ben vandaag ook een afspraak wezen maken bij caradio voor zoan sub net als jou alleen snap ik niet dat jij maar 110euro moest betelen voor de box ik moet 180euro afrakenen hoe zou dit komen ?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

MyPoloCandy, ik zag in de handleiding (die om xenon in te bouwen) dat jij geen koplampreinigings installatie hebt. Denk je hier geen problemen mee te krijgen?
Zou je eens een foto van het lichtbeeld willen posten? zo'n foto vanuit de bestuurder naar buiten gekeken in het donker :)

Jij hebt de H7 koplamp units hè? ga je ook de andere lampjes voor wit vervangen?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@fonta Ik zal eens een fatsoenlijke foto van het lichtbeeld maken, en ik heb de stadslichtjes al vervangen door 'witte'. Echter zijn ze niet helemaal wit zoals de aanbieder heeft beloofd maar een beetje geel, ik vind dit absoluut niet storend ogen. En tegen de tijd dat mijn auto een APK nodig heeft kijk ik wel weer verder, anders is een normaal lampje plaatsen ook zo gebeurt!.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Damn, dat ziet er goed uit!

Als ik me polo krijg ga ik denk ik toch ook maar voor xenon :)
Ik zie dat jij 5000k hebt, waar heb je die gehaald?
Ik zie overal de 6000k staan.

Mijn laatste twijfel is nu nog of ik de koplampen ga vervangen voor de H7 of niet Stick Out Tongue
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@fonta: Dank je!. Klopt, ik heb 5000k. Voorheen had ik 6000k in mijn Ibiza, dat vond ik toch echt te blauw. Wil je écht wit dan zou ik persoonlijk voor 5000k gaan, wil je wit met een tintje blauw dan zou ik voor 6000k gaan. Mijn xenon komt gewoon van ebay, kostte €120 met can-bus en 'slim line'.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!