JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Geen idee Marcel, ze kwamen bij de velgen. Ik durf ook niet te zeggen waar je VW naafkapjes kan kopen, wellicht op Ebay..

Succes in ieder geval met zoeken!
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gedaan dus bij deze..!

Ik heb mijn spiegels zwart gedipt, geweldig spul trouwens dat plasti-dip!

Wie op heeft gelet heeft gezien dat mijn oude boa's te koop staan, dat kan maar één ding betekenen.. Maar dat onthoud ik jullie nog even! Kan alleen zeggen dat ze 18" zijn.
 

Bijlagen

  • foto 6-12-2012.jpg
    foto 6-12-2012.jpg
    43.9 KB · Weergaven: 124
Ja dat zeker, ben nog aan het denken of ik ze zilvergrijs koop of zwart. Vind gunmetal ook wel mooi, maar gunmetal plasti-dip ben ik niet kapot van en poedercoaten is te duur. En anders dip ik ze gewoon zwart.
 
Mijn nieuwe velgen zijn gespoten en gemonteerd!

Het zijn de velgen geworden waar ik al vier jaar naar op zoek ben, 17" Seat Leon Cupra R velgen!!

Bridgestone Potenza's erbij gekocht en de velgen geplastidipt!

Goede foto's volgen ;)
 

Bijlagen

  • foto 12-12-2012.jpg
    foto 12-12-2012.jpg
    42.1 KB · Weergaven: 85
Nou deze velgen stonden in eerste instantie ook niet op de plannen, het heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad om aan deze velgen te komen Stick Out Tongue

Eerst zouden er Monaco Mirabeau velgen onder komen 18"

@deMercer: Deze velgen zijn extreem moeilijk om aan te komen, of ik vis steeds naast het net dat kan ook. Maar er zijn geen replica's van.
 
Nieuwe velgen + remmen ;)
gWPg6N.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV, Maik en qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!