JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: JeroenMPC's 6R

KYC zei:
hmmm...ziet er wel apart uit denk ik hahaha Iemand zin om ff een Photoshopje te maken?
check je topic ;)
kheb zelf een poging gewaagd Stick Out Tongue

maar zeg 't is jeroen, hoe reageren jou ouders op de updates? :lol:
ben opzich best wel benieuwd hoe lang je moet volhouden voor ze zich er bij neerleggen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: JeroenMPC's 6R

@Iedereen Totale flippings zoals wij dat hier zeggen Stick Out Tongue

Ik denk dat dit voorlopig even de laatste update is haha (of het moet iets onzichtbaars zijn ;) )

@Gewoonjan Achja, m'n pa vind het allemaal wel mooi. Mja moeders en de vriendin.. Haha :twisted:
 
Re: JeroenMPC's 6R

@ JeroenMPC, dat is wel beter dat je pa er van kan genieten! Big Grin
heb je in ieder geval een mede stander die 't kan waarderen ;)
en tjah je houdt altijd mensen die 't wat minder vinden, man of vrouw maakt in dat geval helemaal niks uit :lol:

@ Soedje, dat is wel nice!
miss is helpen met 't zoeken voor KYC? Stick Out Tongue
zovan hij kwam aanzetten met 3m white carbon wrap, ziet er wel super uit, maar als 't goedkoper kan is 't altijd meegenomen toch :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: JeroenMPC's 6R

Nog even een kleine review:

Ik rij nu met een ventura ECU + RON98 en het resultaat is verbluffend te noemen! Na 30.000 kilometer zonder tuning te hebben gereden kan ik met zekerheid zeggen dat het écht een wereld van verschil is. 0-100 in ongeveer 8 sec. (Filmpje volgt natuurlijk). De 1.2TSI trekt in 4, 5 en 6 ook lekker door, dit was voor mij altijd wel een minpuntje. Normaal gesproken als je van 1 naar 2 gaat valt de motor in een dipje, nu trekt hij daar vlot doorheen.

Kortom geweldig, en geen placebo effect dat kan ik je verzekeren! ;)

Nu nog een uitdraai, alleen maak ik me daar niet meer zo'n zorgen om Stick Out Tongue

Filmpje!: http://youtu.be/uGOzx1ZlSys
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!