JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: JeroenMPC's 6R

BlackPoloBM zei:
Even voor de duidelijkheid, je hebt een mooie auto.

Alleen 1 vraagje.. ik zie het verschil niet tussen je voorbumper die je zojuist hebt geplaatst en de foto die je op de eerste pagina hebt staan.

Daar kan ik me best iets bij voorstellen. Ik kreeg dezelfde vraag van Dick (bluepolo6r), die ook al op verschillende meets is geweest. Maar ook hij zag het verschil pas toen ik hem er op wees.

Maar kijk goed, op de ene foto is hij blij :twisted: en op de andere boos :evil:


@Mike Je wil niet weten hoe erg ik aan het twijfelen ben, maar die achterbumper gaat weer zo veel romslomp met zich meebrengen. Ik wil eigenlijk geen sierstuk laten lassen maar dat zal wel moeten bij een GTI achterbumper. Dan kan ik heel Nederland weer door gaan crossen om een bedrijf te vinden. Ik vind het voorlopig wel weer mooi zo, het heeft allemaal al genoeg gekost :oops:
 
Re: JeroenMPC's 6R

Haha jeetje, na het lezen van je hints heeft het me nog steeds 5 minuten geduurd voordat ik het verschil zag.

Ik ben denk ik gewoon erg blind. Ik lette eigenlijk meer op het witte voor gedeelte, maar je moet letten op het zwarte gedeelte.

Ik zie nu inderdaad het verschil en de boze versie is mooier ja.

Hoeveel heeft het je gekost?
 
Re: JeroenMPC's 6R

Sproei installatie??? Die heeft Jeroen niet erop zitten hoor ;) Die zit bij de GTI gewoon standaard erop vandaar dat het nu wel zo lijkt.

@ Jeroen, ik vind het ook heel jammer dat ik de mivw gemist heb maar het alternatief was hardstikke goed hoor ;)

Als ik thuis kom zaterdag meteen langs de spuiter om eens naar mijn motorkap te kijken. Hij zal nu zo ongeveer wel in de primer staan Big Grin

Enne dat sierstuk koop er dan 1 die je er op kan schroeven ;) Want die achterbumper moet je gewoon monteren!
 
Re: JeroenMPC's 6R

ik zie echt het verschil niet met de gti voorbumper alleen dat die honingraat wat groter is...is dat het enige?

kweet dat de achterbumper echt anders is met die rode lichtjes aan de zijkanten en hoge kant zodat je meer de demper + sierstuk kan zien...
ik denk dat je wel een mooi uitlaatstuk erop moet zetten anders ziet het er niet zo mooi uit..
 
Re: JeroenMPC's 6R

@Johan Enorm bedankt nog voor de how-to, zonder was het al een stuk moeilijker geworden!

@Sjakie Ik had voorheen geen sproeiers, de leidingen heb ik dus ook van de bumper gehaald. Montage was goed te doen met Johan's how-to.

@KYC Het valt inderdaad niet gelijk op, maar bij de meeting zul je duidelijk een verschil zien. Ik zou nog een GTI grill kunnen kopen en het rood zwart laten maken..

Tot mijn grote spijt moet ik wel zeggen dat de achterbumper is verkocht, en reeds opgehaald. De achterbumper is geweldig mooi maar op dit moment kon ik het geld wel gebruiken, P&P heeft er genoeg liggen in alle kleuren dus een nieuwe is ook zo gekocht ;)
 
Re: JeroenMPC's 6R

Bij deze nog een kleine update, carbonized GTI grill gemonteerd. Special thanks to Enzo!!

[resize=600:2qdk6c2r]http://i55.tinypic.com/5vw5yv.jpg[/resize:2qdk6c2r]

[resize=600:2qdk6c2r]http://i55.tinypic.com/eaf3va.jpg[/resize:2qdk6c2r]

[resize=600:2qdk6c2r]http://i52.tinypic.com/6sx3kg.jpg[/resize:2qdk6c2r]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!