JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

janvandeaast zei:
MyPoloCandy, Vraagje: wat voor banden maat heb je onder die 17" boavista's?

Goedkope Stick Out Tongue

Minerva's, en dat is géén aanrader. Zeer slecht bij regen naar mijn mening. Voorheen had ik Potenza's op mijn Ibiza en dat is wél een aanrader!. De Minerva's kwamen met de velgen vandaar, zonde om weg te gooien.

EDIT: Ik lees nu pas je bericht goed, welke maat?. Ik ga even voor je kijken!.

215/40 R17
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

Minerva's slecht jah? :shock:
mijn winterbanden zijn ook van dat merk en ik heb er niks op aan te merken :oops:
maar kan ook zijn omdat ik nog een zo mooi genoemd beginnend bestuurder ben XD
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

Ow ja nog even een update.

Gister hebben we met HEEL VEEL BLOED ZWEET EN TRANEN het composetje gemonteerd en een dikke 10 kwadraat kabel getrokken voor de subwoofer.

Een howto?? Vergeet het maar. Gisteren om 4 uur begonnen en om 11 uur klaar.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

Pics Bas Big Grin? maar damn respect dat je MyPoloCandy geholpen hebt dan ;) zal vast netjes werken nu!! scheelt je een hoop inbouw kosten dat zeker Big Grin!!
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

nee daar hadden we gisteren geen zin meer in Stick Out Tongue

Ik ben zo onderhand de vaste monteur van Jeroen.

Xenon : Johan
Armsteun : Bas
I-pod kabel : Bas
Verlagingsveren : Bas
Achterspeakers: Bas
Composet : Bas
Subwooferkabels : Bas

Ow ja Jeroen heeft zelf ook flink meegeholpen hoor. Bij deze wil ik ons mam nog bedanken voor de catering Stick Out Tongue

Maar we moeten wel even afspreken wanneer ik naar den Bosch kom om de massa voor je subwoofer te maken ;)

Dus mocht iemand iets gedaan willen hebben. Je weet me te vinden. :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

@Bas Vergeet niet dat je ook frequente columnist bent op mijn topic Stick Out Tongue .

Maar zoals gezegt zit mijn compo er eindelijk in, ik heb 'em echter nog niet kunnen testen omdat de tweeters ruisen en kraken. Hopelijk kan ik van 't weekend terecht bij carradio.. Ook brand het airbag lampje, hopelijk kan ik daar vanmiddag nog voor terecht bij de dealer. En dat word voorlopig mijn laatste update want het brengt te veel stress met zich mee Stick Out Tongue .
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

42820polo206r203.jpg

LEDS POLO 6R in Japan! :mrgreen:
 
Re: MyPolo 6R Candy *Update P14

@Allemaal Ik vind het er wel erg mooi uitzien, maar ik probeer mijn auto's altijd helemaal origineel VW te laten. Als ik nog iets aan de buitenkant zou doen dan zou het een GTI voor en/of achterbumper worden. Maar ik wacht eerst een paar weken af.. ;) .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!