JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Geduld mijne heren haha. Ik heb inderdaad foto's gemaakt maarrr, deze zijn niet echt geslaagd. Desalniettemin zal ik ze hier uploaden!.

Ik wilde eigenlijk de auto wassen en mooie foto's maken maar het begon onderweg te regenen dus helaas. Binnenkort wat kwaliteit foto's!.

Het loodbituum ging er ook zeer makkelijk in, echt een aanrader. De klankkast voelt gewoon meer solide aan en dit komt weer ten goede aan de akoestiek. Binnenkort maar eens de compo erin smijten ( Zo dachten wij er vanmiddag ook over, echter pakte het iets anders uit.). Bloed zweet en (bijna) tranen Stick Out Tongue
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

bloed - check
zweet - check
lijkwit gezicht - check
berg gevloek - check
hoop zorgen - check
hoofdpijn van al dat nadenken over hoe nu verder - check

Wat vergeten??
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Vervroegd grijs door alle stress?.

Sprak net een maatje van me met een BM 6R, hij had precies hetzelfde probleem met de dorpels. Precies dezelfde schade, na de vakantie maar eens een lakstift kopen. Op school op de brug en dan netjes maken, komt wel goed denk ik!.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

@Bas Jouw foto's zijn stukken beter!. Ik heb al menig drempeltje in de gemeente geschraapt Stick Out Tongue .

@Gewoonjan Dank je!!. Ben er zelf ook erg tevreden mee Big Grin

@Ger Bij merford het voormalige "akoestiekwinkel.nl". En het is echt niet zwaar, daar kan Bas van getuigen. Het zijn gewoon 8 vierkante plakken en 4 met een soort isolatie spul. Ik heb er meteen mijn wielkuipen mee bekleed. Het scheelt naar mijn mening erg veel, ik ben benieuwd als ik mjjn compo heb, hoe het zal klinken!.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

@ MyPoloCandy, Dankjewel. Ze zijn gewoon gemaakt met mn galaxy s. Die rol stof die ik gisteren meegenomen heb bij de halfords is al op he ;) en mn houdenplank is klaar Big Grin

Hoe was het verder bij de IKEA XD :mrgreen:
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

@Bas Nice, hopen dat je moeder die 'berg afvalhout' niet heeft weggegooit Stick Out Tongue

IKEA.. welke IKEA?.. Oooooh die IKEA ;)

Goed..
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

MyPoloCandy zei:
... Ik heb al menig drempeltje in de gemeente geschraapt Stick Out Tongue .
...
is er niet ergens een cheap plastic stripje te koop dat je onder de auto kunt plakken?
en dan evt 1 keer in de zoveel tijd deze vervangen? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

@Gewoonjan Als je onder de auto kijkt lijkt dat er al te zitten Stick Out Tongue .

Ik heb zojuist m'n nieuwe compo in ontvangst genomen, het gaat om de Hertz Hi-Energy 165. Ziet er allemaal goed uit, zware midwoofers met beschermbeugel én gaas (Scheelt weer een hoop paniek Bas ;) .

Er zit een echte leken handleiding bij, die zelfs mensen als IK snappen ;) . Dat is ook voor het eerst Stick Out Tongue .

Het is mij denk ik ook duidelijk waar de crossfilter voor dient, deze spreid het inkomende signaal en geeft de juiste speakers de opdracht om het signaal te verwerken. Zo krijg je niet zoals ik nu heb dat de tweeters gaan beuken.

Vanmiddag ga ik de subwoofer ophalen, ik heb een Pioneer WX20LPA gekocht. Bas heeft de kabels al netjes klaargelegd, hopelijk kom ik er een beetje uit met het aansluiten ;) .

Ik kan echt niet wachten tot het af is, geluid is voor mij heel belangrijk. Ik hecht weinig waarde aan volume, meer aan kwaliteit en schijnbaar is Hertz daar een uitgelezen merk voor dus ik ben benieuwd! Big Grin .
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

@KYC Precies, ik zit ook iedere dag 1,5 tot 2 uur in de auto dus geluid is een pré ;)

@Johan Ik geef je met alle plezier een demonstratie! Big Grin

@nickrsd Mijn 6R is verlaagd zoals te zien op pagina 13, daarvoor zag het er uit zoals de foto's op pagina 1. Ik heb 17'' Boa's ;)
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

Zo, bij deze de nette foto's!. M'n vriendin heeft een nieuwe spiegelreflex dus ik dacht snel even wat foto's maken ;) .





Ik heb inmiddels ook mijn MTX sub erin liggen, het is een behoorlijk groot ding. Zo groot had ik niet verwacht van het plaatje Stick Out Tongue . Maar het is wel een hele verbetering ten opzichte van mijn WX11A, valt natuurlijk ook niet te vergelijken!. Deze sub is in ieder geval veel meer dan voldoende Stick Out Tongue .

Morgen de compo erin knallen met Bas! Big Grin
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

Goed bezig! Welke radio heb je in de polo zitten? aangezien ik zelf eigenlijk ook een sub aan mijn rcd 310 wil hangen.
Heb je ergens een goede doorgang naar de accu gevonden via het schutbord? En zo ja, waar ergens?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Preview P13

Hij heeft een Zenec MC2000/NA2000 en achterin een 150w RMS actieve MTX subwoofer.
Doorgang voor dunne 2.5kwadraat kabels, die kun je via de kabel van de motorkapsluiting doorvoeren. Anders moet je even je linker (bestuurderskant) koplamp eruit halen en dan kun je zo recht naar achteren toe steken langs het zijscherm en dan thv de deur weer naar binnen en zo onder door de dorpel naar achter.

Snappie het nog Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!