JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@KYC

Persoonlijk zou ik ook niet voor rode striping gaan op een zwarte auto, eerder voor wit of donkere grijs tinten.

Misschien kun je even kijken naar de ABT striping, dat vind ik echt super op een zwarte auto!.

Hier even een shop van witte striping:



En ABT:
m1fyq8tbkl6y_600.jpg
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@Graafie Mee eens, de doorlopende striping op de voorbumper zou ik nooit doen. Echter de striping op de zijkant vind ik wel mooi!. Ik zou het wel eerst willen zien op een échte foto, niet een studio foto of een foto waar aan geshopt is.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Nou, na al die wilde photoshops lijkt dit behoorlijk achterhaald. Maarrr, in het écht ziet het er erg mooi uit! Big Grin . Het steekt ook af tegen de witte lak, waardoor het in werkelijkheid meteen in het oog springt.

Ik heb geprobeert de andere stickers ook netjes te plakken maar het werd iets té. Daarbij is het ook niet eenvoudig om die strepen er netjes op te krijgen.

Jullie zullen het wel zien bij de meet, het valt in werkelijkheid echt op! Big Grin

 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

KYC zei:
Zenec MC2000/NA2000 werkt de Bluetooth bellen enzo ook goed?

Eerlijk gezegt niet echt, al is mijn bevinding niet helemaal objectief gezien het feit dat ik géén microfoontje gebruik. Ik gebruik het ingebouwde microfoontje maar dat werkt voor geen meter.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Hij rijdt/zit erg goed MyPoloCandy. En hij zag er goed uit!!

Ipod-kabel naast de 12v aansluiting ziet ook erg goed uit!

Graag gedaan ;)

Enne tot de volgende keer voor je verlaging Big Grin
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Hij heeft een Zenec radio/navigatie erin zitten. en die hebben een losse ipodkabel. Naast de 12v aansluiting zitten links en rechts een zwart dopje (of aux aansluiting) en daar heb ik m doorheen gehaald.

Denk dat MyPoloCandy nog wel een aantal pics kan uploaden hiervan?
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Zo, even een aantal updates:

@KYC Ik heb het microfoontje ingebouwd en nu werk de carkit wél naar behoren. Echter raad ik nog steeds een Parrot op radio die gebruik maakt van Parrot aan ;) .

@Bas Enorm bedankt voor de inbouw, het ziet er écht super uit nu!. Ook de ipod kabel netjes weggewerkt ;) . Foto's volgen natuurlijk!.

Het volgende project word verlagen, binnenkort even de veren bestellen dan komt dat ook in orde!.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ja ja, was vandaag pas laat thuis Stick Out Tongue

Morgen de hele dag op de RAI dus misschien kan ik de foto's morgen avond nog posten! ;)
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Dan post ik zelf wel de foto's van al mijn bloed zweet en tranen ;)

Enne de armsteun zit neem ik aan nog vast?? Heb je dat kapje nog besteld??

[resize=600:20vkdp96]http://img825.imageshack.us/img825/3232/dsc01648z.jpg[/resize:20vkdp96]
[resize=600:20vkdp96]http://img97.imageshack.us/img97/6364/dsc01649o.jpg[/resize:20vkdp96]
[resize=600:20vkdp96]http://img97.imageshack.us/img97/6364/dsc01649o.jpg[/resize:20vkdp96]

PS De voor de 14e is alles geregeld op het werk, heb geen service en de brug is vrij :mrgreen:

Edit, afspraak voor uitlijnen staat, 12.45 uur bij bandenmax
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Thx Bas, ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!. Vast stukken beter ;)

Morgen even nieuwe speakers inbouwen, weet nog niet welke dus handige tips zijn welkom. Kijk even bij tuning en styling!.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!