Past een Porsche GT4 Carbon kuipstoel in een Polo? Vraag ik voor een vriend....
Voor de goede orde, ik heb (helaas) geen AB. Moet het met de sleutel doen.Rode led is voor als de safelock/deadlock vergrendeling actief is. (sowieso op de 9N/9N3)
Als ik het mij goed herinner kunnen de deuren vanaf de binnenzijde geopend worden als de led niet brand.
Als je 2x op de sluit knop drukt van je keyfob deactiveer je de safelock. (je hoort het slot ook overspringen, dan gaat deze van safelock naar alleen gesloten van buitenaf, beetje zoals de knop in de bestuurdersdeur)
Okee duidelijk.Voor de goede orde, ik heb (helaas) geen AB. Moet het met de sleutel doen.
Helaas, hij had geen tijd. Volgende week beter.Dank je. Ik zal proberen om morgen even langs de garage te rijden. (mits hij niet op vakantie is)
Ik heb deze gebruikt uit de vw garage voor mijn spoiler. Zit lekker stevig vast.Ik heb een hele mooie oettinger spoiler voor mijn polo 6r gekocht.
Alleen mijn vraag is wat de beste manier van monteren is.
Ik heb gehoord dat glas kit goed werkt, maar misschien is er een betere manier?
225/40 R18 gaat aanlopen op een Polo 6R, daarnaast zit je ook met de afwijking.Vraagje over bandenmaten. Ik kan het namelijk niet vinden via de zoekfunctie.
Mijn huidige bandenmaat is 215/35 R18, maar ik moet banden nieuwe kopen.
Het formaat 215/35 R18 komt niet veel voor, en is daarom gelimiteerd en prijzig.
Nu had ik de Continental Sportcontact 7 in de maat 225/40 R18 gevonden.
Volgens Wheelpope zal er wel een flinke afwijking komen, maar op zich is dat geen probleem.
Het lijkt me niet dat de versnellingsbak / aandrijfassen moeite hebben met een gelijkmatige grotere bandenmaat?
Ze worden op de standaard WRC velg gemonteerd. (maat: 7.5Jx18H2 ET46)
Past dit onder de 6R? Met standaard onderstel en zonder spacers.
Volgens de volgende tabel is het niet direct mogelijk: http://www.polo9n.info/Wissen/tipps/reifentabelle-6r
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.