Het grote 'kleine vragen' topic

Rode led is voor als de safelock/deadlock vergrendeling actief is. (sowieso op de 9N/9N3)
Als ik het mij goed herinner kunnen de deuren vanaf de binnenzijde geopend worden als de led niet brand.

Als je 2x op de sluit knop drukt van je keyfob deactiveer je de safelock. (je hoort het slot ook overspringen, dan gaat deze van safelock naar alleen gesloten van buitenaf, beetje zoals de knop in de bestuurdersdeur)
Voor de goede orde, ik heb (helaas) geen AB. Moet het met de sleutel doen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Voor de goede orde, ik heb (helaas) geen AB. Moet het met de sleutel doen.
Okee duidelijk.
Je zou nog kunnen kijken of er foutcodes opgeslagen zijn in VCDS adres 35 of in adres 46
(volgens mij is zonder CV adres 35, en met CV adres 46)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een hele mooie oettinger spoiler voor mijn polo 6r gekocht.

Alleen mijn vraag is wat de beste manier van monteren is.
Ik heb gehoord dat glas kit goed werkt, maar misschien is er een betere manier?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ik heb een hele mooie oettinger spoiler voor mijn polo 6r gekocht.

Alleen mijn vraag is wat de beste manier van monteren is.
Ik heb gehoord dat glas kit goed werkt, maar misschien is er een betere manier?
Ik heb deze gebruikt uit de vw garage voor mijn spoiler. Zit lekker stevig vast.
 

Bijlagen

  • IMG_1798.jpeg
    IMG_1798.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 24
  • IMG_0583.jpeg
    IMG_0583.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 24
  • IMG_0582.jpeg
    IMG_0582.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 24
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: mike.matena
Vraagje over bandenmaten. Ik kan het namelijk niet vinden via de zoekfunctie.

Mijn huidige bandenmaat is 215/35 R18, maar ik moet banden nieuwe kopen.
Het formaat 215/35 R18 komt niet veel voor, en is daarom gelimiteerd en prijzig.

Nu had ik de Continental Sportcontact 7 in de maat 225/40 R18 gevonden.
Volgens Wheelpope zal er wel een flinke afwijking komen, maar op zich is dat geen probleem.
Het lijkt me niet dat de versnellingsbak / aandrijfassen moeite hebben met een gelijkmatige grotere bandenmaat?
1689690625024.png

Ze worden op de standaard WRC velg gemonteerd. (maat: 7.5Jx18H2 ET46)
Past dit onder de 6R? Met standaard onderstel en zonder spacers.

Volgens de volgende tabel is het niet direct mogelijk: http://www.polo9n.info/Wissen/tipps/reifentabelle-6r
 
Heeft iemand een idee waar de splitsing voor de voor tweeters zit? Deze zitten parallel aan de woofers in de deuren. Nu wil ik daar een cross-over tussen, maar ik kan het spitspunt niet vinden van B191 en B192.

Het gaat hier om een 6R

Iets als dit op internet zoeken is toch iets te specifiek denk ik....:rolleyes::cool:

Bedankt alvast!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Vraagje over bandenmaten. Ik kan het namelijk niet vinden via de zoekfunctie.

Mijn huidige bandenmaat is 215/35 R18, maar ik moet banden nieuwe kopen.
Het formaat 215/35 R18 komt niet veel voor, en is daarom gelimiteerd en prijzig.

Nu had ik de Continental Sportcontact 7 in de maat 225/40 R18 gevonden.
Volgens Wheelpope zal er wel een flinke afwijking komen, maar op zich is dat geen probleem.
Het lijkt me niet dat de versnellingsbak / aandrijfassen moeite hebben met een gelijkmatige grotere bandenmaat?
1689690625024.png

Ze worden op de standaard WRC velg gemonteerd. (maat: 7.5Jx18H2 ET46)
Past dit onder de 6R? Met standaard onderstel en zonder spacers.

Volgens de volgende tabel is het niet direct mogelijk: http://www.polo9n.info/Wissen/tipps/reifentabelle-6r
225/40 R18 gaat aanlopen op een Polo 6R, daarnaast zit je ook met de afwijking.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
wordt de bandenmaat + wieldiameter (wat min en max toegelaten is op het voertuig volgens de papieren) niet gecontroleerd in Nederland bij de APK keuring misschien?
hier bij mij in België in al die jaren dat ik rij (al meer dan 32j) nog maar 1x voorgevallen dat ze er niet naar keken bij men wagen, al de andere keren altijd.. zekers als ze zien dat er aftermarket velgen op liggen..
en met de vrachtwagen kijken ze zeker altijd hier.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!