Het grote 'kleine vragen' topic

Goed schoonmaken inderdaad.
Die pijp van egr naar gasklep kan dicht slibben.
En de opening van pijp in gasklep kan dicht zitten.

En uiteraard krijgt de egr klep alle signalen? Of te wel krijgt deze spanning ect.
Spanning is aanwezig. We gaan inderdaad de pijp en de opening schoonmaken. Auto loopt verder ook gewoon goed, behalve het irritante motormanagement lampje. Als het schoonmaken niets oplevert kunnen we het lampje altijd nog afplakken Stick Out Tongue

Ik heb verschillende meningen gelezen op internet. Sommige stellen voor om na het schoonmaken het inleren te doen via VCDS, terwijl anderen suggereren om gewoon de auto 2 minuten op contact te zetten en daarna te starten zodat het vanzelf wordt ingeleerd.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Heeft er iemand tips voor mij m.b.t. interieurverlichting? Het liefst LED, geen gekke kleurtjes of poespas. Gaat om de lichtunit boven de binnenspiegel.
Ik kijk vaak op Ali, werkt goed voor mij maar heb geen verstand van wat past of niet...
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
@Thomaskol ik heb nog ledlampjes liggen voor de interieur verlichting, waar ik niets meer mee doe. Als je een keer langskomt, kijken we even of die geschikt zijn, zo niet dan weten we gelijk welke je wel nodig hebt.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-06-10 at 13.19.12.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-10 at 13.19.12.jpeg
    338.1 KB · Weergaven: 10
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
@Thomaskol ik heb nog ledlampjes liggen voor de interieur verlichting, waar ik niets meer mee doe. Als je een keer langskomt, kijken we even of die geschikt zijn, zo niet dan weten we gelijk welke je wel nodig hebt.
Oh mooi! Ik heb toevallig net van Ali wat besteld... Maar ik wil deze ook best van je overnemen!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
@Thomaskol Ik hoef er niets voor te hebben, liggen hier ook stof te happen. Hoor het wel. Je mag ook wachten tot je ze van Ali binnen hebt, kan je kiezen en zetten we die er gelijk in.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
@Thomaskol Ik hoef er niets voor te hebben, liggen hier ook stof te happen. Hoor het wel. Je mag ook wachten tot je ze van Ali binnen hebt, kan je kiezen en zetten we die er gelijk in.
Als je mij dan ook wilt helpen met een vlek weg poetsen kom ik heel snel langs, hahaha.
Het is een hele doffe vlek.
IMG_8126.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Wilde vandaag even de airco proberen. Druk de knop in maar niets. o_O
Ventilatorstand op 3 gezet en toen deed hij het wel.
Stand 1 is al een tijd kapot maar nu schijnbaar standje 2 ook.
Heb begrepen dat het hele dashboard eruit moet om dit te repareren, klopt dit?
Volgens mij ooit gelezen dat het ook kan zonder het dashboard eruit te halen maar daar zaten haken en ogen aan. Het fijne weet ik er niet meer van.
Iemand enig idee wat de kosten zullen zijn ex. arbeidsloon?
Moet ik alleen 1 en 2 vervangen of het het slimmer om ze alle 4 te vervangen?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wilde vandaag even de airco proberen. Druk de knop in maar niets. o_O
Ventilatorstand op 3 gezet en toen deed hij het wel.
Stand 1 is al een tijd kapot maar nu schijnbaar standje 2 ook.
Heb begrepen dat het hele dashboard eruit moet om dit te repareren, klopt dit?
Volgens mij ooit gelezen dat het ook kan zonder het dashboard eruit te halen maar daar zaten haken en ogen aan. Het fijne weet ik er niet meer van.
Iemand enig idee wat de kosten zullen zijn ex. arbeidsloon?
Moet ik alleen 1 en 2 vervangen of het het slimmer om ze alle 4 te vervangen?
Volgens mij gaat dit filmpje daar over.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Geweldig
Waarderingen: Ruud9N
Bij 9N/9N3/6R is het dashboard kastje eruit halen, ventilator eruit (niet perse nodig als je kleine handen hebt), en je kan hem zo vervangen.
Uurtje werk max.
Het is 1 geheel die weerstand.
Meestal werkt ineens alleen de hoogste stand nog.
 
Laatst bewerkt:
Wow, dat gaat simpeler dan ik had gedacht. Niet dat het mij zelf gaat lukken (heb ik ook geen gereedschap voor) maar ga het zeker doorgeven aan de monteur.

Hartelijk dank allemaal.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!