Nee, dat komt pas na het zeurenheb je je vriendin op het dak liggen ?
Volkswagen
Golf MK7.5 GTI Performance
2.0 TSI 245PK / 370Nm
Nee, dat komt pas na het zeurenheb je je vriendin op het dak liggen ?
Ik hoor vanaf ongeveer 60-70km/u een vrij zeurend geluid buiten de auto, k vermoed wiellagers. Kan iemand dit bevestigen of hoe kan ik dit met zekerheid weten?
Er wordt niks meer gekoeld/rondgepompt als het start stop systeem de motor uitzet. Uit is gewoon uit. Mijn advies, permanent uit (laten) zetten dat start stop systeemBij mijn vorige Polo liet ik na een rit zo'n 30 seconden de motor draaien om de turbo netjes te laten koelen. Met mijn nieuwe Polo gaat de motor soms uit door het start stop systeem. Nu vroeg ik mij af of de turbo wel wordt gekoeld als het start stop systeem de motor uit zet. Weet iemand dat toevallig?
Als de andere kant het doet kun je de zekering uitsluiten
Dat schiet niet op dan. Als het start stop system niet kijkt of er nog gekoeld moet worden, dan slijt de turbo overbodig.Er wordt niks meer gekoeld/rondgepompt als het start stop systeem de motor uitzet. Uit is gewoon uit. Mijn advies, permanent uit (laten) zetten dat start stop systeem
5-deurs kopen
Glas moet eruit dan kun je de clipjes naar buiten drukken.Ik ga mijn spiegelkappen vervangen voor zwarte. Nu heb ik meerder video's bekeken over hoe ik deze kan vervangen. De ene video zegt dat het glas er uit moet, de ander benoemt het niet eens.
Nu is mijn vraag, is het nodig om het glas er uit te halen, of kan ik zo bij de clipjes om de kap los te laten? En als ik het glas moet verwijderen, wat is de veiligste manier?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.