Het grote 'kleine vragen' topic

Spiegelglas helemaal naar beneden stellen (met de afsteller binnenin) en dan met zo'n plastic ding of 2 verfroerstokjes wip je 'm er zo uit

Makje, dank jullie wel!

Met een brede spatel er tussen.
Of je vingers er onder proppen en !!! Voorzichtig!!! Trekken.
Je zal niet de 1e zijn die de spiegel breekt

Dat risico ga ik maar niet nemen met mijn worstevingers
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
polo-mk5-1001.png
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Gisteren achtergekomen dat ik de antidiefstal bout van mijn velgen niet kan vinden. Ook niet in de kofferbak :(
Iemand een idee waar ik dit kan kopen?
Als het origineel vw is kunnen ze ze er welcuithalen bij de garage. Mij vertelden ze dsg ze geen nieuwe konden bestsellen.

Mijnes zat in het bakje met normale bouten die ik toen terugkreeg!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
In het kader van "domme vragen bestaan niet": Hoe ver kan ik mijn auto pushen met een tune voordat ik echt dingen moet gaan verstevigen? Ik heb zelf er de ballen verstand van.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Sinds vanavond is ineens mijn Apple carplay ermee gestopt, drukte het draadje in mijn telefoon en gaf de melding: App-Connect: iPhone verbinding werd geannuleerd. Stappenplan via Apple al gevolgd, nu geeft hij alleen nog de melding: USB: Geen afspeelbare bestanden beschikbaar. Iemand?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Sinds vanavond is ineens mijn Apple carplay ermee gestopt, drukte het draadje in mijn telefoon en gaf de melding: App-Connect: iPhone verbinding werd geannuleerd. Stappenplan via Apple al gevolgd, nu geeft hij alleen nog de melding: USB: Geen afspeelbare bestanden beschikbaar. Iemand?
Ik was iets te vroeg met deze vraag, is inmiddels gelukt :oops: :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!