Het grote 'kleine vragen' topic

Ik hoor vanaf ongeveer 60-70km/u een vrij zeurend geluid buiten de auto, k vermoed wiellagers. Kan iemand dit bevestigen of hoe kan ik dit met zekerheid weten?

Auto opkrikken, wiel heel hard ronddraaien.. dan hoor je hetzelfde geluid. Dan draait hij niet soepel meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: JensV
Bij mijn vorige Polo liet ik na een rit zo'n 30 seconden de motor draaien om de turbo netjes te laten koelen. Met mijn nieuwe Polo gaat de motor soms uit door het start stop systeem. Nu vroeg ik mij af of de turbo wel wordt gekoeld als het start stop systeem de motor uit zet. Weet iemand dat toevallig?
 
Volkswagen  Golf 7.5 R-line  1.5 TSI 150pk 7DSG 
Bij mijn vorige Polo liet ik na een rit zo'n 30 seconden de motor draaien om de turbo netjes te laten koelen. Met mijn nieuwe Polo gaat de motor soms uit door het start stop systeem. Nu vroeg ik mij af of de turbo wel wordt gekoeld als het start stop systeem de motor uit zet. Weet iemand dat toevallig?
Er wordt niks meer gekoeld/rondgepompt als het start stop systeem de motor uitzet. Uit is gewoon uit. Mijn advies, permanent uit (laten) zetten dat start stop systeem
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Stoelverwarming bestuurders kant doet het niet :( lampje brand voor 2 seconden en dan valt hij uit. Uitgelezen met VCDS niks uitgekomen. Denk aan 2 dingen
- zekering vervangen
- matje vervangen

iemand een idee?
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
Er wordt niks meer gekoeld/rondgepompt als het start stop systeem de motor uitzet. Uit is gewoon uit. Mijn advies, permanent uit (laten) zetten dat start stop systeem
Dat schiet niet op dan. Als het start stop system niet kijkt of er nog gekoeld moet worden, dan slijt de turbo overbodig.

Denk dat ik het systeem dan maar uit ga zetten...
 
Volkswagen  Golf 7.5 R-line  1.5 TSI 150pk 7DSG 
Als ik op een hobbelig weggetje rijd met mijn driedeurs Polo trillen de deurpanelen nogal met wat herrie tot gevolg. Weet iemand toevallig of je hier wat aan kan doen? Anders zit er niks ander op dan eraan wennen en de radio wat harder zetten ;).
 
Volkswagen  Golf 7.5 R-line  1.5 TSI 150pk 7DSG 
Ik ga mijn spiegelkappen vervangen voor zwarte. Nu heb ik meerder video's bekeken over hoe ik deze kan vervangen. De ene video zegt dat het glas er uit moet, de ander benoemt het niet eens.

Nu is mijn vraag, is het nodig om het glas er uit te halen, of kan ik zo bij de clipjes om de kap los te laten? En als ik het glas moet verwijderen, wat is de veiligste manier?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik ga mijn spiegelkappen vervangen voor zwarte. Nu heb ik meerder video's bekeken over hoe ik deze kan vervangen. De ene video zegt dat het glas er uit moet, de ander benoemt het niet eens.

Nu is mijn vraag, is het nodig om het glas er uit te halen, of kan ik zo bij de clipjes om de kap los te laten? En als ik het glas moet verwijderen, wat is de veiligste manier?
Glas moet eruit dan kun je de clipjes naar buiten drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!